Ετικέτες

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

May Favourites!

Γεια σας beauties, τι κάνετε; Είμαι εδώ την πέμπτη μέρα του Ιουνίου με ένα post αφιερωμένο στα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε, τον Μάιο. Κάποια από τα προϊόντα ήταν νέες αφίξεις στην συλλογή μου το τελευταίο διάστημα και κάποια άλλα υπήρχαν ήδη και εγώ τα ''ξανά-θυμήθηκα''. Μπορώ να πω ότι ο Μάιος σαν μήνας, είναι για μένα ανέκαθεν ο μήνας των αρωμάτων. Πάντα συσχέτιζα τον Μάιο στο μυαλό μου, ως μήνα των λουλουδιών, των φρούτων, οπότε πάντα για μένα Μάιος= Αρώματα! 

Πάμε λοιπόν να δούμε τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα  για αυτό τον ''μυρωδάτο'' μήνα; :P




Ας αρχίσουμε λοιπόν με τα προϊόντα ένα-ένα...




♥ Ξεκινώντας με τα προϊόντα περιποίησης, η μάσκα που γνώρισα και αγάπησα τον προηγούμενο μήνα, είναι η μάσκα με φυσική άργιλο από τον Κορρέ. Λατρεύω γενικά την μάσκες με άργυλο και έχοντας δοκιμάσει αρκετές, αυτήν την κατατάσσω στις πιο αγαπημένες μου! Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα, αφήνει πολύ απαλό το δέρμα και έχει υπέροχο άρωμα (που συνήθως πολλές μάσκες με άργυλο δεν έχουν!) Είναι η μάσκα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Μάιο και αυτή που αγάπησα επίσης περισσότερο! 





♥ Επόμενο προϊόν, που δεν σταμάτησα να χρησιμοποιώ ολόκληρο τον Μάιο είναι το body butter Glazed Apple από The Body Shop. Το συγκεκριμένο body butter είναι από μία σειρά που είχε βγάλει το The Body Shop μέσα στα Χριστούγεννα, και είναι ένα από τα δωράκια που κέρδισα σε έναν διαγωνισμό της αγαπημένη youtuber Katerina PafPouf. Το απέκτησα λοιπόν κάπου στο Φεβρουάριο, και μόλις το άνοιξα και μύρισα το άρωμα του, είπα ότι αυτό θα αρχίσω να το χρησιμοποιώ τον Μάιο, (μιας και σας είπα στην αρχή, ότι ο Μάιος είναι για μένα ο μήνα των ''αρωμάτων'', σχετικά με φρούτα και λουλούδια...) Τώρα πιο συγκεκριμένα είναι ένα body butter που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση στο δέρμα χωρίς να αργεί να απορροφηθεί. Για το άρωμα του ας μην πω περισσότερα -γιατί μάλλον θα με βρίσετε-, αλλά δεν σαν είπα ότι έχει μια μυρωδιά γλυκού μήλου και το άρωμα μένει για ώρα στο σώμα! 






♥ Επόμενο αγαπημένο προϊόν που έχει επίσης σχέση με ''μυρωδιές'' δεν είναι άλλο από ένα αγαπημένο μου άρωμα! Είναι άρωμα τύπου L'IMPERATRICE 3 D&C από Refan. Είναι το άρωμα που άρχισα αμέσως να φοράω μόλις μπήκε ο Μάιος και είναι αυτό που φορούσα ασταμάτητα όλο το περσινό καλοκαίρι (τότε που το ανακάλυψα- έτσι κοντεύει και να μου τελειώσει). Μία από τις νότες του περιέχει, είναι το καρπούζι, και αυτό ήταν ο κυρίαρχος λόγος για να το αποκτήσω (το καρπούζι είναι πραγματικά μία από τις τρελές μου αγάπες!) Ψάχνοντας, ανακάλυψα ότι ανάμεσα στις νότες του, κάποιες είναι το ακτινίδιο, το γιασεμί, το κυκλάμινο, το ροζ πιπέρι κ.α. Είναι ένα υπέροχο άρωμα και ίσως από τις πιο όμορφες μυρωδιές για καλοκαίρι, καθώς είναι πολύ ανάλαφρο και δροσερό! 






♥ Τώρα πηγαίνοντας στα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ του μήνα που μας πέρασε, θα σας μιλήσω για μία νέα άφιξη στη συλλογή μου, που ήταν πραγματικά ένας έρωτας με την πρώτη... δοκιμή! Αυτό το προϊόν λοιπόν, είναι το Toleriane Teint mattifying mousse foundation από La Roche-Posay. Το συγκεκριμένο το είχα δοκιμάσει σε tester και μου άρεσε πολύ και ήθελα εδώ και καιρό να το πάρω. Είναι ένα foundation, με απίστευτα βελούδινη υφή και πουδρένιο τελείωμα. Προσφέρει μέτρια προς καλή κάλυψη (η οποία χτίζεται) και υπέροχη ομοιομορφία, αφήνοντας ματ το δέρμα. Είναι αρκετά σταθερό και απευθύνεται σε δέρματα μικτά/λιπαρά.Το έχω στην απόχρωση 02 light beige. 



  

♥ Πηγαίνοντας στο μακιγιάζ των ματιών, τις μέρες που ήθελα λίγο χρώμα στα μάτια μου, διάλεγα το Soft Eyeliner Pencil από τον Κορρέ στην απόχρωση Purple 4S. Είναι μία πολύ φωτεινή απόχρωση μεταξύ μοβ και μπλε, είναι ένα χρώμα που λατρεύω όπου και να υπάρχει (από ρούχο μέχρι και βερνίκι νυχιών). Σαν υφή το συγκεκριμένο μολύβι είναι βουτυρένιο, και έτσι η εφαρμογή του είναι πανεύκολη. Είναι αρκετά σταθερό στα μάτια, χωρίς να τα ενοχλεί και έχει απίστευτη  απόδοση χρώματος. Λατρεμένο μολύβι!


♥ Επόμενο αγαπημένο προϊόν που επέλεγα συνέχεια τον προηγούμενο μήνα για κάτι πιο κλασσικό στο μακιγιάζ των ματιών, είναι το liquid ink eyeliner waterproof από την Essence. Πρόκειται για ένα eyeliner σε υγρή μορφή, με τρίχινο απλικατέρ. Χαρίζει απίστευτα μαύρο χρώμα, είναι σταθερό και κρατάει όλη μέρα μέχρι να θελήσω εγώ να το αφαιρέσω. Είναι αρκετά εύχρηστο στο να κάνεις την γραμμή και πραγματικά μόλις το εφαρμόσεις και στεγνώσει δεν πάει πουθενά. Είναι ένα υπέροχο eyeliner!




♥ Τελευταίο αγαπημένο για το μακιγιάζ των ματιών, είναι η σκιά από Beauty Line Cosmetics Νο 173.  Είναι μία καφέ-γκρι μεταλλική απόχρωση, με την οποία μπορείς να δημιουργήσεις από ένα πρωινό ελαφρύ μακιγιάζ μέχρι ένα έντονο βραδινό. Η απόδοση της σκιάς είναι φοβερή, απλά με ένα άγγιγμα και είναι πολύ σταθερή στα μάτια. Γενικά μου αρέσουν πολύ οι μονές σκιές από Beauty Line Cosmetics, και έχω και άλλες αποχρώσεις, αλλά αυτή που έπιανα τον εαυτό μου να αναζητά τον προηγούμενο μήνα είναι αυτή η καφέ απόχρωση. 




♥ Τελευταίο αγαπημένο του προηγούμενου μήνα είναι ένα κραγιόν, συγκεκριμένα είναι από την Golden Rose της σειράς Ultra Rich Color το Νο42. Πρόκειται για μία έντονη ροζ-φούξια απόχρωση με λίγο κοραλλί (τουλάχιστον έτσι το βλέπω εδώ :P ) Να σας πω ότι γενικά δεν είμαι πολύ του φούξια κραγιόν, αλλά προτιμώ τα ανοιχτά ροζ, μέχρι και κοραλλί, οι αποχρώσεις του έντονου φούξια δεν με τρελαίνουν. Το συγκεκριμένο χρώμα όμως μου αρέσει πολύ! Όσο για την σύσταση του, έχει φοβερή απόδοση χρώματος, είναι πολύ ενυδατικό και έχει σχετικά καλή διάρκεια στα χείλη (για ενυδατικό κραγιόν) Το τελείωμα του στα χείλη αν και ενυδατικό δεν είναι ιδιαίτερα γυαλιστερό, αντίθετα μάλιστα μετά από λίγη ώρα αφού το εφαρμόσετε αφήνει ένα ημί-ματ αποτέλεσμα. Είναι ένα κραγιόν που είχε την τιμητική του μέσα στον Μάιο.




Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα για τον Μάιο που πέρασε. Πολλά αρώματα και έντονα χρώματα. Τα οποία θα συνεχίσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους... Γιατί τέτοια διάθεση δεν θέλουμε αυτές τις ηλιόλουστες μέρες; Δροσερά, φρουτένια αρώματα και πολύ πολύ χρώμα! Το καλοκαίρι έχει ήδη αρχίσει, για αυτό βάλτε την ηλιόλουστη διάθεση σας, το φωτεινό σας χαμόγελο και... καλά μπάνια beauties! (πάντα με προστασία, το αντηλιακό πάντα μαζί σας!) 

Να σας θυμίσω τον διαγωνισμό που τρέχει με 3 προϊόντα μακιγιάζ της Golden Rose, μπορείτε να πάρετε μέρος ΕΔΩ! Και επίσης ένα πολύ ενδιαφέρον Blog Sale, με προϊόντα σε απίστευτα χαμηλές τιμές που μπορούν να γίνουν δικά σας, και μπορείτε να τα τσεκάρετε ΕΔΩ!

Σας περιμένω στη σελίδα μου στο facebook για να έχουμε και από εκεί, μια πιο καθημερινή επαφή, αλλά και σε twitter και instagram.

Σύντομα έρχεται νέο post, 
μέχρι τότε...

Πολλά φιλιά,

Μαρία

28 σχόλια:

  1. Ki omws an eksairesoume to kragion k ti skia pou ta exw se alles apoxrwseis den exw dokimasei tipota apo auta! :) Wraio post, filiaa!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα ολα, το μολυβι εχει τελειο χρωμα +_+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, το συγκεκριμένο χρώμα το αγαπώ! ^_^

      Φιλάκια όμορφη!

      Διαγραφή
  3. Πολυ όμορφα αγαπημένα :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφα αγαπημενα! Υπεροχο χρωμα το μολυβι, θα το αναζητησω. Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Το συγκεκριμένο χρώμα του μολυβιού είναι πολύ αγαπημένο μου! :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα χρώματα κι ακόμη πιο όμορφες εταιρίες!! Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το liquid ink είναι από τα αγαπημένα μου eyeliner!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου θα συμφωνήσω! Είναι ένα από τα πιο καλά eyeliner που έχω χρησιμοποιήσει!
      Είναι αγαπημένο!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου!
    Από αυτά έχω δοκιμάσει μόνο το liquid ink eyeliner waterproof και σε εμένα δεν λειτουργεί καθόλου καλά,δυστυχώς. Αν το αγγίξω κατά λάθος με το χέρι,"σβήνεται" αμέσως!

    Σε περιμένω και στα δικά μου http://mikelasbeauty.blogspot.gr/2015/06/blog-post.html
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα!
      Κρίμα για το liquid ink eyeliner... Σε εμένα πραγματικά, μετά από λίγα δευτερόλεπτα που θέλει για να στεγνώσει, δεν πάει πουθενα ακομα και αν το τρίψω...
      Το θεωρώ (για μένα) από τα καλύτερα! :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! την σκια απο beauty Line την εχω κ εγω!!! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Οι μονές σκιές από beauty Line είναι εξαιρετικές και το συγκεκριμένο χρώμα το βρίσκω πολύ όμορφο!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα!! Το μολυβάκι ματιών φαίνεται υπέροχο!! Όπως και το κραγιόν! Φανταστική απόχρωση!! Φιλάκια Μαράκι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Μαρτίνα, σε ευχαριστώ πολυυυύ!
      Το χρώμα από το μολυβάκι ματιών πραγματικά είναι από τις αγαπημένες μου αποχρώσεις ever!
      To λατρεύω!

      Πολλά φιλιά κούκλα μου!

      Διαγραφή
  10. Το μολύβι και το κραγιόν Μαράκι μου είναι καταπληκτικά... Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!!! το το liquid ink μου άρεσε και εμένα πολύ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!
      Το συγκεκριμένο eyeliner το θεωρώ και εγώ εξαιρετικό! :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Αυτή τη μάσκα με άργυλο πρέπει να τη δοκιμάσω!! και το μολύβι με το μπλε χρώμα φοβερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη μάσκα με άργυλο του Κορρέ, μου άρεσε πολύ πραγματικά!
      Όσο για την απόχρωση του μολυβιού; Εε είναι έρωτας! :)

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίες επιλογές ειδικά η σκιά κ το κραγιόν. Είμαι σίγουρη πως σου πηγαίνουν πολύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαίρη... τι όμορφα λόγια?!
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδια μου!

      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά λατρεμένη η μυρωδιά απο τη σειρά Glazed Apple! Είναι η μόνη για την οποία στεναχωρήθηκα που δεν θα ξαναβγεί! Αυτή την κολόνια δεν έτυχε να την μυρίσω ποτέ μου και τώρα που διάβασα για καρπούζι θα τρέξω αύριο κιόλας! Το μολύβι του Κορρέ υπέροχη απόχρωση και όσο για την Toleriane σκέφτομαι πολύ καιρό να την δοκιμάσω και διστάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο αρωματάκι αν το μυρίσεις, περιμένω εντυπώσεις!
      Η Toleriane σε μένα έκατσε πολύ καλά, σε περίπτωση που την δοκιμάσεις και αυτή, θα με ενδιέφερε να μου πεις πως σου φάνηκε :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή