Ετικέτες

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Eau Thermale Avène •Review•

Γεια σας beauties! Τι κάνετε; Σήμερα είμαι εδώ με ένα post, που μάλλον έπρεπε να είναι έτοιμο εδώ και καιρό. Επειδή όμως είναι review, ήθελα να δοκιμάσω όλα για τα οποία θα σας μιλήσω και να σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη. 
Τα περισσότερα από αυτά έχουν να κάνουν με ''suncare'' (ε ψιτ κοπελιά, έξω βρέχει 3 μέρες χωρίς σταματιμό... :P ) ναι, ναι είναι ένα post που δεν συμβαδίζει πολύ με τον καιρό που έχει έξω, αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε να φοράμε το αντηλιακό προσώπου μας, ακόμα και τον Χειμώνα, γιατί ζούμε στην Ελλάδα και έχουμε πολλές μέρες με ηλιοφάνια και μέσα στο χειμώνα.. (Χμμ... σας έπεισα λίγο ότι το post δεν είναι σε λάθος timing; :P )

Αν ναι, πάμε μαζί να δούμε παρακάτω κάποια προϊόντα από την αγαπημένη Eau Thermale Avène τα οποία δοκίμασα μέσα το καλοκαίρι (εε όσοι δεν πιστήκατε πολύ με τα παραπάνω, έχω να σας μιλήσω και για κάποια που δεν έχουν να κάνουν με ''suncare'', τώρα μήπως σας έπεισα περισσότερο; :P )




(Με έχει πιάσει ο σαρκασμός μου σήμερα!) 
Ξεκινάμεεε....


Αρχίζοντας με τα αντηλιακά προϊόντα που δοκίμασα να σας πω ότι η Eau Thermale Avène περιέχει ολοκληρωμένη σειρά με αντηλιακά προσώπου και σώματος για ευαίσθητες επιδερμίδες, και επίσης εξειδικευμένη σειρά για μη ανθεκτικό δέρμα. Προϊόντα χωρίς σιλικόνες και parabens, εμπλουτισμένα με το ιαματικό νερό της Avène και επίσης πολύ ανθεκτικά στο νερό. 

Πάμε να δούμε αυτά που δοκίμασα!




  • Πρώτο που δοκίμασα είναι η Avène Tinted Cream SPF50. Μία αντηλιακή προσώπου με χρώμα και παράλληλα με πολύ υψηλή προστασία στο ήλιο, κατάλληλη και για το υπερευαίσθητο δέρμα. Προσφέρει ομοιομορφία στην επιδερμίδα, έχει λεπτόρρευστη υφή και είναι πολύ άνετη στο πρόσωπο. Μία πολύ καλή επιλογή ακόμα και για το δικό μου ακνεικό δέρμα. 
  • Στη συνέχεια ένα προϊόν που προορίζεται για δέρματα με ακμή, είναι το Avène Cleanance Mattifying Sunscreen SPF50. Ένα προϊόν με επίσης πολύ υψηλή προστασία και εξαιρετικά λεπτόρρευστη υφή, χωρίς να αφήνει ασπίλες στο πρόσωπο. Το αποτέλεσμα που προσφέρει είναι ματ, και η αίσθηση στην επιδερμίδας είναι απαλή. 
  • Ένα άλλο, είναι το Avène Emulsion SPF50. Μια αντηλιακή προσώπου για το ευαίσθητο κανονικό/μεικτό δέρμα. Με εξίσου πολύ υψηλή προστασία, και αφήνοντας μία αίσθηση πιο ενυδατική από τα προηγούμενα, αλλά παράλληλα με ματ τελείωμα. 
  • Μιλώντας τώρα για το Avène Cleanance Mattifying Sunscreen SPF30, είναι ένα αντηλιακό προσώπου παρόμοιο με το παρά-προηγούμενο που σας μίλησα, το οποίο προορίζεται για δέρματα με ακμή. Η διαφορά τους είναι μόνο ο δείκτης προστασίας, (το προηγούμενο έχει SPF50, ενώ αυτό έχει SPF30). Κατά τα άλλα η υφή τους είναι η ίδια, καθώς και το αποτέλεσμα που προσφέρει στην όψη.
  • Τέλος, το τελευταίο προϊόν είναι το Avène Lotion For Children SPF50. Ένα αντηλιακό γαλάκτωμα για παιδιά με πολύ υψηλή προστασία, άοσμο, λεπτόρρευστο και πολύ ανθεκτικό στο νερό. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η αντηλιακή προστασία στα παιδιά πρέπει πάντα να είναι σχολαστική και με εγκεκριμένα προϊόντα που εμπιστευόμαστε! 
Αυτά ήταν τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας που δοκίμασα και τώρα πάμε σε κάποια άλλα εξειδικευμένα προϊόντα για δέρματα με τάσεις ακμής.


  • Αρχικά, δοκίμασα την Avène Cleanance Lotion (στα παραπάνω φακελάκια που βλέπετε). Πρόκειται για μία λεπτόρρευστη σμηγματορυθμιστική κρέμα, με ματ αποτέλεσμα. Προφέρει την ενυδάτωση που χρειάζεται ένα δέρμα με ακμή, και ενδείκνυται για λιπαρό δέρμα. Ένα προϊόν κατάλληλο και για το ευαίσθητο-ακνεικό δέρμα.
  • Τέλος, δοκίμασα την Avène Triacneal Expert, μία κρεμώδης λοσιόν που απευθύνεται στις επίμονες ατέλειες του δέρματος, σημάδια και κοκκινίλες λόγω ακμής. Ένα προϊόν που θεωρώ ότι είναι αρκετά εξειδικευμένο και πρέπει να χρησιμοποιείτε από άτομα που έχουν ανάγκη από τέτοιου είδους αγωγή. Είναι καλό σε τέτοια θέματα να συμβουλευόμαστε τον δερματολόγο μας. Πάντως είναι ένα ποιον που ξέρω ότι πολύ δερματολόγοι το συνιστούν! Σε μένα προσωπικά με την πρώτη εφαρμογή άρχισε να μου ξηραίνει κάποια σπυράκια, όσο για τα σημάδια και τις κοκκινίλες σίγουρα θέλει κάποιο συνεχόμενο και μεγαλύτερο διάστημα θεραπείας, ώστε να φανούν αποτελέσματα. 


Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα από  Eau Thermale Avène που δοκίμασα μέσα στους προηγούμενους μήνες και σήμερα θέλησα να μοιραστώ την γνώμη μου μαζί σας. Φυσικά υπάρχουν στην συλλογή μου και άλλα προϊόντα από την συγκεκριμένη πολύ-αγαπημένη μου εταιρία που επιλέγω χρόνια χωρίς να τα αλλάζω, αλλά θα μιλήσουμε σε άλλα post για αυτά!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τα παραπάνω ή κάποιο άλλο προϊόν από την Eau Thermale Avène; Ποια είναι η άποψη σας; 
Θα χαιρόμουν να την μοιραστείτε μαζί μου από κάτω στα σχόλια!

Σας περιμένω επίσης στη σελίδα μου στο facebook για να έχουμε και από εκεί, μια πιο καθημερινή επαφή, αλλά και σε twitter και instagram.

Σύντομα έρχεται νέο post, 
μέχρι τότε...

Πολλά φιλιά,


Μαρία

12 σχόλια:

  1. Η Avene είναι μια από τις εταιρίες που μου προτείνει η δερματολόγος μου και κυρίως για τα 50+ αντηλιακά της, οπότε όπως καταλαβαίνεις... την αγαπώ!!!
    Φιλί γλυκό, όμορφη!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα 50+ αντηλιακά της Avene.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου γλυκιά μου!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη εταιρεία η Avene! :) Φιλιά πολλά Μαράκι μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πολύ αγαπημένη, για πολλά της προϊόντα! :)

      Πολλά φιλιά κούκλα μου!

      Διαγραφή
  3. έχω χρόνια να πάρω αντηλιακά από Avene γιατί όλο και κάτι άλλο μου τραβούσε την προσοχή! αλλά θυμάμαι ότι μου άρεσαν πολύ και η δερματολόγος avene που πρότεινε να πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ πολύ την avene και έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα, κάποια από σύσταση του δερματολογου και κάποια άλλα τα έχω επιλέξει η ίδια! Είναι όλα υπέροχα και με έχουν σώσει άπειρες φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα.
      Ως εταιρία έχει εξαιρετικά προϊόντα και πολλά έχουν γίνει αγαπημένα μου!

      Φιλάκια Μαρτίνα μου!

      Διαγραφή
  5. Τέλειες οι φωτογραφίες (όπως πάντα, και λατρεμένο background)! Εμένα με έπεισες θα τις αγοράσω <3 Love you too <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ''cooking with me''...
      Να'σαι καλά :P
      Love u (again) ♥

      Διαγραφή
  6. Αγαπαω avene ειναι τρομερη εταιρεια, πολυ ωραιο review ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή