Ετικέτες

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

February Favourites!

Γεια σας beauties! Τι κάνετε; Είμαι και εγώ εδώ, την πέμπτη μέρα του Μάρτη, για να σας δείξω τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε. Καταρχάς να ευχηθώ σε όλους καλό μήνα και καλή… Άνοιξη! Περνώντας στο σημερινό μου post τα περισσότερα προϊόντα που θα σας δείξω, τα γνώρισα τον μήνα που μας πέρασε και μπήκαν επάξια στην καθημερινή μου περιποίηση και μακιγιάζ και κάποια ήταν από καιρό στη συλλογή μου, αλλά τον Φεβρουάριο τα χρησιμοποιούσα συνέχεια και έτσι παίρνουν επίσης επάξια των τίτλο ’’Αγαπημένα Φεβρουαρίου’’. 


(Μπορείτε να πατάτε πάνω σε κάθε φωτογραφία για να βλέπετε καλύτερα τα προϊόντα αλλά και τις αποχρώσεις!)
Τι λέτε; Πάμε να τα δούμε;

© Αρχικά το αφρόλουτρο που λάτρεψα τον περασμένο μήνα (και συνεχίζω βεβαίως να αγαπώ) είναι από την bioten το Care moments με Cocoa Butter & Macadamia. Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο υπόσχεται μεταξένια λάμψη, περιέχει Shea Butter, είναι 100% Organic και είναι Paraben, Paraffin και Colorant free. Σύμφωνα με εμένα είναι ένα αφρόλουτρο που ήθελα εδώ και πολύ καιρό να δοκιμάσω, λόγω της υπέροχης μυρωδιάς του. Μυρίζει τόσο γλυκά και σοκολατένια, χάρη στο Βούτυρο Κακάο που περιέχει. Όταν το χρησιμοποιήσετε όλο σας το μπάνιο θα γεμίσει με την μυρωδιά του. Βέβαια το άρωμα του δεν παραμένει πολύ στο δέρμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εξαφανίζεται και αμέσως. Το δέρμα στην συνέχεια μένει πραγματικά απαλό και ενυδατωμένο. Είναι ένα αγαπημένο αφρόλουτρο!


© Στη συνέχεια, η κρέμα σώματος που χρησιμοποιούσα συνέχεια τον Φεβρουάριο είναι από την lavera η calming body lotion με βιολογική λεβάντα και βιολογική αλόη. Πρόκειται για ένα οργανικό προϊόν με φυτικά/φυσικά συστατικά. Η συγκεκριμένη  κρέμα σώματος έχει ένα υπέροχο και έντονο άρωμα λεβάντας, το οποίο είναι εξαιρετικά χαλαρωτικό και ότι πρέπει για το βράδυ πριν τον ύπνο. Η σύσταση της είναι αρκετά λεπτόρρευστη και απορροφάται πολύ γρήγορα. Αμέσως προσφέρει απίστευτη απαλότητα στο δέρμα και το άρωμα της διαρκεί για ώρες. Μου αρέσει πολύ αυτή η body lotion και είμαι σίγουρη ότι θα είναι αγαπημένη μου και όλη την διάρκεια της άνοιξης. (Για την συγκεκριμένη κρέμα σώματος μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο review εδώ)


© Ένα ακόμη αγαπημένο μου προϊόν γενικά, αλλά και το οποίο χρησιμοποιούσα όλο τον Φεβρουάριο μετά το μπάνιο μου είναι το ξυρό λαδάκι από την Nuxe Huile Prodigieuse. Είναι ένα πολυχρηστικό ξυρό λάδι, το οποίο μπορείτε να εφαρμόσετε σε πρόσωπο, σώμα και μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιώ στο σώμα και κάποιες φορές στις άκρες των μαλλιών μου. Λατρεύω το άρωμα του (πραγματικά μπορώ να κάθομαι για ώρες πάνω από το μπουκαλάκι του και να το μυρίζω). Στο δέρμα προσφέρει ενυδάτωση και απαλότητα, και απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει καμία λιπαρότητα. Τα μαλλιά τα ενυδατώνει απίστευτα, χωρίς να τα βαραίνει και προσφέρει απίστευτη λάμψη. Ένα μόνιμα αγαπημένο που προϊόν!


© Το σαμπουάν που αγάπησα τον Φεβρουάριο είναι από την Kyana το volume now από την σειρά Evo Zen. Ένα σαμπουάν που απευθύνεται σε λεπτά μαλλιά  υπόσχεται όγκο, ελαστικότητα και λάμψη. Αυτό που μου άρεσε εμένα πολύ σε αυτό το σαμπουάν είναι ότι καθάριζε πολύ καλά τα μαλλιά μου, και πρόσφερε πραγματικά στη ρίζα των μαλλιών μου όγκο, ο οποίος διαρκούσε. Το άρωμα του είναι αρκετά έντονο αλλά εμένα μου αρέσει πολύ. (Και για το συγκεκριμένο σαμπουάν μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο στο review και επίσης υπάρχει ένας εκπτωτικός κωδικός για όλους εσάς σε προϊόντα της Kyana εδώ , μην χάσετε αυτή την ευκαιρία! )


© Το άρωμα που λάτρεψα τον μήνα που μας πέρασε είναι ένα άρωμα τύπου Candy από Prada από ένα μαγαζί στην Ηγουμενίτσα το Ρίς. Όσοι δεν έχετε μυρίσει το συγκεκριμένο άρωμα, έχει μία πολύ γλυκιά μυρωδιά λόγω του ότι περιέχει γενναιόδωρες δόσεις καραμέλας και βανίλιας. Το συγκεκριμένο που αγόρασα εγώ, είναι πολύ κοντά στο αυθεντικό, (νομίζω ότι το άρωμα του μου αρέσει ακόμη περισσότερο και από το αυθεντικό). Η διάρκεια του είναι εξαιρετικά καλή, μυρίζει για ώρες στο δέρμα και αν τύχει και ακουμπήσει πάνω σε ρούχα, τα ρούχα θα μυρίζουν για μέρες. Το λατρεύω!


© Περνώντας στα καλλυντικά, αρχικά, το προϊόν για τα χείλη που λάτρεψα τον Φεβρουάριο είναι το butter gloss από την Nyx στην απόχρωση Red Velvet BLG20. Είναι ένα βουτυρένιο gloss σε απίστευτο κόκκινο βυσσινί χρώμα, το οποίο παρότι gloss έχει πολύ καλή διάρκεια στα χείλη και είναι πολύ σταθερό. Η απόδοση του είναι τέλεια, γράφει ακριβώς όπως φαίνεται στη συσκευασία και είναι αρκετά ενυδατικό. Επίσης το άρωμα του είναι υπέροχο (μου θυμίζει κάτι φρουτένιο, σαν κεράσι). Επειδή συνδυαστικά λοιπόν, σαν υφή, διάρκεια και χρώμα με κέρδισε, έγινε η συνηθέστερη αγαπημένη μου βραδινή επιλογή!


© Παραμένοντας στα χείλη, ένα ακόμη αγαπημένο μου προϊόν είναι ένα lipliner από την Essence στην απόχρωση 15 Honey Berry. Λατρεύω τα lipliners της Essence και έχω άλλες δύο αποχρώσεις. Το συγκεκριμένο έγινε αγαπημένο μου μέσα στο Φεβρουάριο γιατί είναι ένα μολύβι που αρχικά το έπαιρνα για να σχηματίσω το περίγραμμα των χειλιών μου και κατέληγα να γεμίζω όλα τα χείλη μου με αυτό, χωρίς κάποιο κραγιόν και απλά ήμουν έτοιμη. Η απόχρωση αυτή είναι ένα μπορντό-μοβ χρώμα, πολύ ιδιαίτερο! Η σύσταση από αυτά τα μολύβια χειλιών είναι τόσο βουτυρένια, απλώνονται υπέροχα στα χείλη και πραγματικά η διάρκεια τους είναι φοβερή, μένουν για ώρες στα χείλη μου. Τα λατρεύω όλα, αλλά το Honey Berry ήταν αυτό που φορούσα συνεχώς τον μήνα που μας πέρασε.


© Πηγαίνοντας στα μάτια, ένα μολύβι ματιών που χρησιμοποιούσα συνέχεια τον Φεβρουάριο, είναι από την Golden Rose, της σειρά Dream Eyes στην απόχρωση 407. Έχει ένα σκούρο καφέ χρώμα, το οποίο λατρεύω και για κάτω από το μάτι, αλλά και πάνω στο βλέφαρο σε γραμμή eyeliner. Είναι πολύ σταθερό, είτε το τοποθετώ πάνω, είτε κάτω. Έχει φοβερή απόδοση χρώματος και είναι αρκετά μαλακό έτσι ώστε η τοποθέτηση στο μάτι να είναι εύκολη. Διαρκεί αναλλοίωτο στα μάτια, χωρίς ’’να τρέχει’’ σίγουρα για 9+ ώρες. Αγαπημένο χρώμα, αγαπημένο μολύβι ματιών και μπορείτε  να διαβάσετε και το review του εδώ!


© Για το τέλος σας έχω δύο βερνίκια νυχιών  που φορούσα σχεδόν συνέχεια στα νύχια μου, συνήθως συνδυαστικά, όλο τον μήνα που μας πέρασε. Είναι από την biolife, οι αποχρώσεις #385 και #359. Το #385 είναι μία κόκκινη-φούξια απόχρωση, ένα πολύ ιδιαίτερο χρώμα, που είχε την τιμητική του στα νύχια μου, την μέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Είναι ένα πολύ αγαπημένο μου χρώμα. Το #359 είναι μια μπορντό-μοβ απόχρωση, ένα πολύ χειμωνιάτικο χρώμα που μου αρέσει πολύ να το συνδυάζω στο μανικιούρ μου με πιο ανοιχτές αποχρώσεις σαν την προηγούμενη. Επίσης η διάρκεια τους στα νύχια είναι σίγουρα 4-5 μέρες αναλλοίωτα και η απόδοση του χρώματος τους είναι μόλις με ένα πέρασμα ακριβώς τα χρώματα που φαίνεται στα μπουκαλάκια τους (βέβαια εγώ πάντα όλα τα βερνίκια τα περνάω δύο στρώσεις). Έτσι αυτός ο συνδυασμός από αυτά τα δύο βερνίκια ήταν αγαπημένος για τον μήνα που πέρασε!


Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Φεβρουάριου. Προϊόντα που είτε κάνανε την εμφάνιση τους πριν λίγο καιρό, είτε άλλα που είχα ’’ξεχάσει’’ και ’’ξανά-θυμήθηκα’’ τον περασμένο μήνα. Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου post.
Θα χαρώ να μάθω, τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε. 
Είχαμε κάποιο κοινό, είτε έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; 
Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Μέχρι το επόμενο post
Πολλά φιλιά,

Μαρία©

24 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου! τα αφρολουτρα της bioten ειναι τελεια!!^^ αν θες ριξε μια ματια & στα δικα μ αγαπημενα!! ^_^ φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Έχω ήδη δει τα αγαπημένα σου!
      Keep in touch ^_^

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλή η απόδοση του καφέ μολυβιού!! Το αφρόλουτρο από bioten θέλω πολύ να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αφρόλουτρο είναι πραγματικά έρωτας!
      Να το δοκιμάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Lipliners από essence απλά αγαπημένα καθώς και τα αφρόλουτρα από την bioten! Επίσης,άρχισα να χρησιμοποιώ το λαδάκι από nuxe και ενθουσιάζομαι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα lipliners από Essence είναι πολύ αξιόλογα!
      Άσε, το λαδάκι από Nuxe το έχω ερωτευτεί!
      Φιλάκια κούκλα μου!

      Διαγραφή
  4. Αρχικά, να σου πω πως μου άρεσαν πάάάρα πολύ τα νυχάκια σου!!!
    ;-)
    Το λαδάκι της Nuxe δεν το έχω δοκιμάσει άλλα ό,τι άλλο προϊόν έχω χρησιμοποιήσει από τη συγκεκριμένη εταιρία με έχει αφήσει 100% ευχαριστημένη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έεεελα βρε γλυκιά μου! Σε ευχαριστώ πολύ! ^_^
      Το λαδάκι από Nuxe είναι ειλικρινά ερωτεύσιμο από όλες τις απόψεις!
      Στο προτείνω!
      Φιλάκια πολλάαααα! <3

      Διαγραφή
  5. αφρολουτρο και λαδακι nuxe είναι αγαπημενα μου ολο το χρονο!!!πολυ ωραια παρουσιαση,κορίτσι μου γλυκο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου όμορφη... Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! ^_^
      Ναι, είναι πραγματικά και τα δύο αγαπημένα προϊόντα!
      Τα φιλιά μου κούκλα <3

      Διαγραφή
  6. Νομίζω πως αγάπησα το gloss της nyx και το μολύβι χειλιών της essence. Πολύ όμορφες αποχρώσεις! Και τα βερνίκια επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτό το αφρόλουτρο μυρίζει τέλεια!! Το λαδάκι της NUXE θέλω πολύ να το δοκιμάσω! Φιλιά Μαράκι μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα μου το λαδάκι από Nuxe το προτείνω σίγουρα!
      Με την πρώτη ευκαιρία να το δοκιμάσεις!
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  8. Τελειο φαινεται το μολυβι ματιων απο gr +_+ θα το δοκιμασω σιγουρα! Πολυ ωραια ολα τα αγαπημενα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ομορφα τα αγαπημενα σου, τα butter glosses της nyx τα λιγουρευομαι ολα, οσο για τα μανο biolife δεν τα εχω δοκιμασει,εχω ομως δοκιμασει την βαση της εταιρειας protective base λεγεται και ειναι εξαιρετικη, στην συστηνω!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και χρειαζόμουν βάση τον τελευταίο καιρό!
      Ευχαριστώ πολύ, θα το τσεκάρω!
      Φιλάκιά!

      Διαγραφή
  10. Μαρακι τελεια τα προιοντα που μας εδειξες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όλα είναι υπέροχα!!!!!επίσης το νυχάκι τι τέλειο σχέδιο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή