Ετικέτες

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

•Huge Haul• (Cosmetics & Care products)

Γεια σας beauties, τι κάνετε; Σήμερα είμαι εδώ με ένα post που σχετίζεται με νέα προϊόντα που μπήκαν στη συλλογή μου, -προϊόντα είτε από δικές μου αγορές, είτε κάποια που μου έχουν στείλει (και τους ευχαριστώ παααρα πολύ), είτε δώρα αγαπημένων μου προσώπων-. 
Είναι πολλά λοιπόν και ήθελα εδώ και καιρό να σας τα δείξω. Πάμε λοιπόν να αρχίσουμε με ένα μεγάλο Ηaul... Βέβαια δεν θα σας λέω αναλυτικά την γνώμη μου για κάθε προϊόν (αν και πολλά από αυτά τα έχω δοκιμάσει) και αυτό γιατί, θα κάνω επόμενα review με κάποια προϊόντα για τα οποία θέλω να σας μιλήσω, αλλά θα περιμένω να μου πείτε και εσείς για ποια θα θέλατε review, ώστε να συμπεριλάβω και αυτά στα επόμενα post-review. 




Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...


 Για αρχή θα μιλήσουμε για κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος. Πρώτο, το ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος Pure Jasmine από Apivita με 99% φυσικά συστατικά. Ένα προϊόν που ομολογώ δεν έχω δοκιμάσει ακόμα,  μου το έστειλε το αγαπημένο φαρμακείο healthyhabit, μαζί με μία παραγγελία μου. Παρόλο που δεν το έχω δοκιμάσει, έχω μυρίσει το άρωμα του και είναι πραγματικά υπέροχο.





 Επόμενα είναι δύο προϊόντα επίσης από φαρμακείο. Το fluid foundation corrector Couvrance από Avene, το οποίο το έχω πάρει από άλλο φαρμακείο και είναι το foundation  που χρησιμοποιώ συνεχόμενα εδώ και ένα χρόνο. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό, εδώ .
Το επόμενο, είναι το Purifying cleancing foaming gel από Bioderma. Ένα προϊόν που επίσης μου έστειλε το online φαρμακείο healthyhabit για να το δοκιμάσω. Βέβαια ούτε αυτό το έχω δοκιμάσει ακόμη γιατί περιμένω να τελειώσω αυτό που χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό. Πρόκειται για ένα καθαριστικό προσώπου που απευθύνετε σε μεικτές λιπαρές επιδερμίδες. 




 Παραμένοντας σε προϊόντα περιποίησης, ας περάσουμε σε κάποιες μάσκες προσώπου από Apivita. Αρχικά, η μάσκα για βαθύ καθαρισμού με πράσινη άργυλο. Μία αγαπημένη μάσκα που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και την θεωρώ από τις καλύτερες για πολύ βαθύ καθαρισμό. Επόμενη, η μάσκα για απαλό καθαρισμό με ροζ άργυλο. Μία καθαριστική μάσκα για πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. Εξίσου εξαιρετική. Τέλος, η μάσκα ενυδάτωσης και τροφής με μέλι (βλέπετε το ένα από τα δύο φακελάκια, γιατί το δεύτερο το έχω τελειώσει ήδη :P). Μία ιδανική μάσκα για επιδερμίδα που χρειάζεται άμεση θρέψη και ενυδάτωση. 




 Στην συνέχεια, πάμε σε κάποια πράγματα που μου έστειλε (εδώ και καιρό βέβαια) το Bio Aroma. Αρχικά, μία κρέμα προσώπου που απευθύνεται σε επιδερμίδες με τάση ακμής, με τεϊόδεντρο, περγαμόντο, και γεράνι. Ένα εξαιρετικό προϊόν με 100% φυσικά συστατικά, για το οποίο δεν θέλω να σας πω περισσότερα, γιατί θέλω να τη χρησιμοποιήσω μέχρι το τέλος για να σας πω ολοκληρωμένη την άποψη μου σε ένα post review. Επίσης που έστειλε πολλά δείγματα από την messinian spa. Αυτά που με εντυπωσίασαν σίγουρα θα τα δείτε σε επόμενα post, λέγοντας σας επίσης την γνώμη μου. 




 Τώρα πάμε σε ένα δεματάκι που έλαβα εδώ και λίγο καιρό από τον αγαπημένο  Παπουτσάνη. Πρόκειται για μία κρέμα σώματος (Musk, βανίλια Μαδαγασκάρης), για τέσσερα αφρόλουτρα 1.(Cashmere, βανίλια-περγαμόντο), 2.(Cinnabar, τριαντάφυλλο-καρύδα), 3.(Lemongrass, κίτρο-γιασεμί), και 4(Cotton Blossom, αίσθηση απαλότητας). Επίσης και τρία σαπουνάκια, δύο Musk βανίλια Μαδαγασκάρης και ένα Marine θαλασσινή αύρα. Προϊόντα που έχουν μπει ήδη σε σειρά προτεραιότητας για δοκιμή, και σίγουρα θα ακούσετε την γνώμη για αυτά σε επόμενα post. (Ψιιιτ... το ένα σαπουνάκι μαζί με άλλα αγαπημένα μου προϊόντα περιμένουν καρτερικά μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη, για να γίνουν το Πρωτοχρονιάτικο δώρο σου... Μπες ΕΔΩ και λάβε μέρος στον διαγωνισμό!




Στη συνέχεια, ένα υπέροχο πακέτο έφτασε στα χέρια μου πριν λίγες μέρες, από την λατρεμένη Fresh Line , και ομολογώ πως ήταν η αιτία για να ζωγραφιστεί ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Ένα πανέμορφο σετ με αφρόλουτρο, κρέμα σώματος και χειροποίητο σαπούνι με σταφύλι, μία κρέμα χεριών με βανίλια και από την νέα σειρά με τα lip care, την θεραπεία χειλιών με βανίλια. Πραγματικά πρόκειται για ένα από τα καλύτερα και πιο όμορφα πακετάκια που έχω λάβει ποτέ. Και φυσικά θα αποτελέσει ένα post review όταν αρχίζω να δοκιμάζω τα προϊόντα. 




 Παραμένοντας σε όμορφες μυρωδιές, πάμε σε ένα όμορφο δωράκι, και συγκεκριμένα σε ένα αφρόλουτρο. Από την εταιρία Accentra, από την σειρά The Christmas Carol Collection, στο άρωμα Apple - Cinnamon. Πρόκειται για ένα αφρόλουτρο σε μία υπέροχη συσκευασία  και με ένα αγαπημένο άρωμα. Θα είναι το αφρόλουτρο που θα χρησιμοποιώ όλες τις γιορτινές μέρες.



 Ας περάσουμε στην περιποίηση των χειλιών. Όταν μπήκε το φθινόπωρο και η θερμοκρασία άρχισε σιγά σιγά να πέφτει, ξεκίνησαν και τα χείλη μου να έχουν ανάγκη από περισσότερη ενυδάτωση. Αρχικά είχα επιλέξει από dalon αυτό με το άρωμα σοκολάτα. Μου άρεσε τόσο, και ήταν και πολύ οικονομικό και όταν άρχισα να το φτάνω κάτω από την μέση πήρα και πάλι από dalon το άρωμα βανίλια. Τέλος, μόλις κυκλοφόρησε η σειρά Lip Therapy της Fresh Line, έτρεξα αμέσως να δοκιμάσω αυτό με την σοκολάτα. Απλά το ερωτεύτηκα!





 Τώρα ας πάμε στο πιο όμορφο ζεστό - χειμωνιάτικο άρωμα που έχω μυρίζει, ένα υπέροχο δώρο από τον φίλο μου, το Black Opium από Yves Saint Laurent. Πρόκειται για μία γλυκιά ζεστή μυρωδιά, ιδανική για τις γιορτινές μέρες (και όχι μόνο), ένα άρωμα που αν μη τι άλλο δεν ξεχνιέται εύκολα. 





 Στη συνέχεια, περνώντας στα καλλυντικά, θα ξεκινήσω με κάποια εργαλεία του μακιγιάζ, οπότε όπως καταλάβατε θα δούμε πινέλα. Νέο απόκτημα μου λοιπόν, το σετ πινέλων από Real Techniques, travel essentials. Περιέχει τρία πινέλα, το multi task brush(ροζ), το essential foundation brush(χρυσό), και το domed shadow brush(μοβ). Ένα σετ πινέλων λοιπόν κατάλληλο και για ταξίδια, μιας και καλύπτει όλες τις πτυχές ενός ολοκληρωμένου μακιγιάζ.





 Και τώρα μιλώντας μόνο για καλλυντικά-μακιγιάζ, ας δούμε δύο προϊόντα για το μακιγιάζ των ματιών. Πρώτη λοιπόν, η μάσκαρα από Maybelline, η Lash Sensational. Μία multiplying μάσκαρα όπως αναγράφεται και στη συσκευασία της. Δεύτερο προϊόν ματιών το lasting drama 24h automatic gel pencil, στην απόχρωση Sapphire Strength. Ένα μπλε χρώμα , ιδανικό για τις μέρες που θέλουμε να δώσουμε λίγο χρώμα στο μακιγιάζ μας.



 Τώρα ας περάσουμε στα προϊόντα για τα χείλη. Ξεκινάω με τρία καινούρια κραγιόν που μπήκαν στη συλλογή μου. Αρχικά από MAC το Honeylove(matte), μία nude απόχρωση, επίσης από MAC το Diva(matte), μία σκούρα κόκκινη απόχρωση (μπορντό), και τέλος από Seventeen, από την matte σειρά, το #22 ένα vampy χρώμα, σκούρο μπορντό.




 Παραμένοντας στα χείλη, πάμε να δούμε και κάποια άλλα προϊόντα... Αρχικά από Maybelline, πήρα το colordrama, στην απόχρωση #630 nude perfection, ένα υπέροχο nude χρώμα. Επίσης, επέλεξα από την νέα σειρά της Golden Rose, matte lipstick crayon την απόχρωση #01, ένα σκούρο μπορντό-καφέ. Στη συνέχεια πάμε σε ένα μολύβι για τα χείλη από NYX, στην απόχρωση #801 Auburn, ένα σκούρο κόκκινο μπορντό χρώμα. Προς το τέλος, πάμε να δούμε δύο μολύβια χειλιών από Catrice, πρώτο το #080 That's What Rose Wood Do, μία ροζ nude απόχρωση και δεύτερο το #020 Hey Macadamia Ahey, μία καφέ nude απόχρωση. 



 Και αυτό το μεγάλοοο post θα φτάσει στο τέλος, με τα αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών της εταιρίας Lorin. Πρώτο το #125 ένα γκρι χρώμα, δεύτερο το #126  ένα  εντυπωσιακό  μπλε, τρίτο το #119 ένα κόκκινο μπορντό, και τέταρτο το #113 ένα nude καφέ. 
*Τα συγκεκριμένα βερνίκια μπορείτε να τα δείτε και σε φωτογραφίες στο instagram ΕΔΩ


Αυτά ήταν λοιπόν τα νέα μου αποκτήματα από τις αρχές του φθινοπώρου μέχρι και τώρα. Ένα αρκετά μεγάλο haul post έφτασε στο τέλος του και ελπίζω να μην σας κούρασα λόγω του μεγέθους του. 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; 
Για ποιο ή για ποια θα θέλατε να διαβάσετε ένα post review;
Θα περιμένω από κάτω τα σχόλια σας!

**Μην ξεχνάτε τον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που τρέχει με προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ! Περιμένω τις συμμετοχές σας ΕΔΩ

Σας περιμένω στη σελίδα μου στο facebook για να έχουμε και από εκεί, μια πιο καθημερινή επαφή, αλλά και σε twitter και instagram.


Σύντομα έρχεται νέο post, 
μέχρι τότε...

Πολλά φιλιά,


Μαρία

1 σχόλιο:

  1. Πωπω τελεια ολα!!!Να τα χαρεις!!!
    Τα ενυδατικα χειλιων απο fresh line ποσο κοστιζουν ;;;
    Φιλακια
    Αθανασια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή