Ετικέτες

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Skin Care Routine/Προϊόντα περιποίησης προσώπου! (video)

Γεια σου beauty!

Ελπίζω να είχες μια όμορφη Κυριακή! emoticon smile
Το πρωί ανέβηκε νέο βίντεο στο κανάλι μου με θέμα: 
Skin Care Routine/Προϊόντα περιποίησης προσώπου!


Περιμένω σίγουρα το σχόλια σου αλλά και την εγγραφή σου στο κανάλι μου, για να τα λέμε συχνά με νέα βίντεο! 

Το βίντεο μπορείς να το δεις παρακάτω:





Τα προϊόντα που αναφέρθηκαν στο βίντεο:

1) Gel Καθαρισμού Avene Cleanance ~7€
2) APIVITA Κρεμώδης Αφρός Καθαρισμού Ελιά - Λεβάντα ~9€
3) Bioderma Sensibio H2O 500ml ~10€
4) Septona Sensitive Touch Duo 1,30€
5) L'oreal Διφασικό Ντεμακιγιάζ ματιών-χειλιών ~5,50€
6)Tea tree oil -έλαιο τεϊόδεντρου (The Body Shop) 6€
7) Bio Aroma - Purifying Cream (κρέμα προσώπου) ~15€
8) Frezyderm Eye Balm - Κρέμα-Τζελ Ματιών ~14€
9) Apivita μάσκα με πράσινη άργιλο 50ml ~9€
10) Apivita μάσκα με ρόζ άργιλο 2χ8ml ~2,50€
11) Apivita μάσκα με μέλι 2χ8ml ~2,50€
12) Apivita Lip Care Bee Princess Bio-Eco ~3€

(Οι παραπάνω τιμές είναι με βάση online καταστήματα που έχω προμηθευτεί εγώ τα προϊόντα. Σίγουρα οι τιμές μπορεί να διαφέρουν!)



Ελπίζω να σου άρεσε το βίντεο και είμαι εδώ για να σου απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία σου.


Τα λέμε σύντομα, πολλά φιλιά!
Μαρία♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου