Ετικέτες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Περιποίηση μαλλιών - τα αγαπημένα μου προϊόντα

Γεια σας και καλό μήνα σε όλους! :) Σήμερα πάλι εδώ με ένα καινούριο post που σχετίζεται με τα μαλλάκια μας, και με τα προϊόντα που έχω αγαπήσει το τελευταίο διάστημα. Θα σας μιλήσω για δύο αγαπημένα μου σαμπουάν, δύο conditioner που έχω ξεχωρίσει, μία πολύ καλή μάσκα, ένα προϊόν-σπρέι για την προστασία από την θερμότητα, ένα ελιξίριο-λαδάκι και τέλος ένα dry shampoo. (Εδώ πρέπει να κάνω μια παρένθεση, για να σας πω ότι βάφω τα μαλλιά μου, στην απόχρωση μαύρο-μπλε, και ότι τα φυσικά μου είναι καστανά και σίγουρα πολύ πιο ανοιχτά από αυτό που τα βάφω, οπότε χρησιμοποιώ και προϊόντα τα οποία βοηθάνε στο να μην ξεθωριάζει εύκολα το χρώμα.)



Πάμε λοιπόν, γρήγορα γρήγορα να αρχίσουμε :)


© Το προϊόν με το οποίο θα ξεκινήσω είναι το σαμπουάν της Timotei για ζωντανό χρώμα με εκχύλισμα Καμέλιας. Είναι ένα σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά, με 100% φυσικό εκχύλισμα του λουλουδιού “Καμέλια”, γνωστό για τις αντιοξειδωτικές και ενυδατικές ιδιότητες. Σαν προϊόν δεν περιέχει parabens. Αυτά αναφέρεται στη συσκευασία. Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο σαμπουάν, το βρίσκω εξαιρετικά ενυδατικό, και χωρίς να μου αφήνει βαριά τα μαλλιά. Καθαρίζει πολύ καλά και έχει υπέροχο άρωμα. Θεωρώ ότι βοηθάει και στο να μην ξεθωριάσει γρήγορα το χρώμα, αλλά για αυτή την δουλειά και μόνο, θα σας πρότεινα άλλα προϊόντα, πιο εξειδικευμένα στη παράταση χρώματος. Αλλά σίγουρα συνδυαστικά με κάποιο προϊόν conditioner ή μάσκα (για βαμμένα μαλλιά) το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο. Το συγκεκριμένο το συστήνω σίγουρα, γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει πιο ενυδατικό σαμπουάν. Είναι στα 300 ml. Το βρίσκετε (όπως ξέρετε :P) σε super markets και Hondos Center, και η τιμή μου είναι γύρω στα 3,50€




                                                          *****************

© Ένα δεύτερο σαμπουάν για το οποίο θα σας μιλήσω είναι κατά της πιτυρίδας και της ξηροδερμίας του Κορρέ με Δάφνη και Echinacea. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ τις περιόδους που εμφανίζω ξηροδερμία στο τριχωτό της κεφαλής (μου εμφανίζεται κυρίως φθινόπωρο και ίσως και άνοιξη). Αναφέρει στη συσκευασία του ότι είναι εξειδικευμένο σαμπουάν με εκχυλίσματα από Δάφνη και Echinacea, γνωστά για τις αντισηπτικές τους ιδιότητες που φροντίζουν την υγεία του τριχωτού, προστατεύοντας από την πυρίτιδα. Το σαλικυλικό οξύ προκαλεί απολέπιση απομακρύνοντας τις φολίδες, ενώ η προβιταμίνη Β5 λειτουργεί καταπραϋντικά κατά του κνησμού. 83,5% natural content. Είναι ένα αρκετά καλό προϊόν και κάνει καλή δουλειά, αλλά σίγουρα δεν θα δείτε έντονα αποτελέσματα από την πρώτη χρήση. Σίγουρα μετά την τρίτη. Καθαρίζει πολύ καλά, και έχει ένα άρωμα βοτάνων. Ίσως το μόνο του αρνητικό είναι ότι θέλει μεγάλη ποσότητα προϊόντος (στα δικά μου μαλλιά τουλάχιστον) για να κάνει έντονο αφρό. Είναι στα 250 ml. Το βρίσκετε σε φαρμακεία γύρω στα 6€ αρχική τιμή νομίζω. Εγώ το είχα αγοράσει από το online φαρμακείο smile farmacy σε προσφορά 1+1 δώρο στα 5,40€



                                                 ***************



© Στη συνέχεια θα αναφέρω ένα conditioner  της Lorvenn Paris της σειράς chroma care, το colorguard conditioner με φίλτρο UV για παράταση χρώματος. Στη συσκευασία αναγράφεται ότι περιέχει φίλτρο UV, πρωτεΐνη γάλακτος και βιταμίνη Ε που προστατεύουν τα μαλλιά και το χρώμα από το ξεθώριασμα. Επίσης, περιέχει αμινοξέα, πρωτεΐνες και βιταμίνη Β5 που φροντίζουν για την ενίσχυση της δύναμης και την αναζωογόνηση της τρίχας. Το θεωρώ από τα καλύτερα conditioner για παράταση χρώματος σε βαμμένα μαλλιά. To χρώμα είναι λαμπερό, τα μαλλιά γίνονται πολύ μαλακά και ξεμπερδεύονται πανεύκολα. Σίγουρα σας το προτείνω! Είναι στα 300 mlΤο συγκεκριμένο το βρίσκετε στα Hondos Center (τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά νομίζω γύρω στα 5€)



                                               **************





© Ένα ακόμη αγαπημένο μου conditioner  της Lorvenn Paris της σειράς chroma care, είναι το extra body conditioner. Είναι για λεπτά αδύναμα μαλλιά. Η συσκευασία αναγράφει ότι έχει δραστικό σύμπλοκο φυτικών πρωτεϊνών που τριπλασιάζει  την φυσική δύναμη των μαλλιών, αμινοξέα και βιταμίνη Β5 για την ενίσχυση της ενυδάτωσης της ελαστικότητας και της λάμψης. Τα μαλλιά γίνονται λαμπερά, δυνατά, με περισσότερο όγκο και ζωντάνια. Σύμφωνα με εμένα και πάλι, θεωρώ ότι είναι και αυτό ένα πολύ καλό conditioner που προσφέρει πολύ ενυδάτωση (ίσως περισσότερη και από το προηγούμενο) και όγκο στα μαλλιά. Δεν εφαρμόζω από την ρίζα, γιατί θεωρώ ότι μου τα βαραίνει κάπως, οπότε εφαρμόζω λίγο πιο κάτω από την ρίζα έως τις άκρες. Επίσης τα μαλλιά γίνονται πολύ μαλακά και ξεμπερδεύονται με μεγάλη ευκολία. Είναι και αυτό στα 300 ml και το βρίσκεται επίσης στο Hondos Center στην ίδια τιμή με το προηγούμενο. 


                                               

                                          *******************



©  Στη πορεία θα σας μιλήσω για μία (θα την έλεγα μάσκα μαλλιών), αν και δεν γράφει ότι είναι ακριβώς μάσκα, αλλά ονοματίζεται ως Color Vive, ή Στιγμιαίο Θαύμα και είναι για περιποίηση-προστασία χρώματος. Είναι της L΄OREAL Paris της σειράς ELVIVE το Color vive λοιπόν :P… Η συσκευασία του αναφέρει ότι έχει πλούσια σύνθεση με συμπύκνωμα θρέψης και αντηλιακά φίλτρα UVA/UVB, διεισδύει άμεσα στη τρίχα και προστατεύει τα βαμμένα μαλλιά από τις εξωτερικές επιθέσεις (όπως ήλιος, μόλυνση και επαναλαμβανόμενα λουσίματα). Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο προϊόν καθώς κάνει πολύ καλή δουλειά στη παράταση και περιποίηση του χρώματος, αφήνει τα μαλλιά πολύ μαλακά (με μεταξένια υφή θα έλεγα). Ίσως ένα αρνητικό είναι ότι μου βαραίνει κάπως τα μαλλιά, γι αυτό και αυτή την εφαρμόζω λίγο πιο κάτω από τις ρίζες έως τις άκρες. Και το συγκεκριμένο το συστήνω, ειδικά αν θέλετε να παρατείνετε το χρώμα των μαλλιών σας. Είναι στα 200 ml, και το βρίσκεται σε super markets και στο Hondos Center γύρω στα 6€ 

                                                 ********************



© Στη συνέχεια, (αφού έχουμε λούσει τα μαλλάκια μας και τα έχουμε περιποιηθεί μέσα στο ντουζ, πάμε να τα περιποιηθούμε και πριν τα στεγνώσουμε με το πιστολάκι :P) Θα μιλήσω λοιπόν για ένα σπρέι περιποίησης της AUSSIE της σειράς Miracle Recharge take the heat. Στη συσκευασία του αναφέρει ότι περιέχει αυστραλέζικο Jojoba Oil το οποίο προστατεύει από την φθορά και από την θερμότητα που επιφέρουν τα σίδερα και τα πιστολάκια. Επίσης ξεμπλέκει τα μαλλιά, και περιέχει  Panthenol  (γνωστό και ως “Beauty Vitamin”). Χρησιμοποιείτε σε βρεγμένα, αλλά και στεγνά μαλλιά. Το θεωρώ πολύ καλό προϊόν, ξεμπερδεύει τα μαλλιά και έχει ευχάριστο άρωμα. Πιστεύω ότι προστατεύει από την θερμότητα γιατί όσο καιρό το χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου εξακολουθούν να παραμένουν υγιή (εγώ βέβαια δεν χρησιμοποιώ συχνά συσκευές styling, σίδερα κ.τ.λπ γιατί έχω ίσια μαλλιά, παρά μόνο μια φορά στο τόσο - αυτό που χρησιμοποιώ τώρα μέσα στο χειμώνα πιο συχνά είναι το πιστολάκι). Οπότε για την χρήση που κάνω εγώ με συσκευές που επιφέρουν θερμότητα στα μαλλιά, εγώ από αυτό το προϊόν είμαι ικανοποιημένη. Μπορείτε να το βρείτε στα Hondos center, γύρω στα 7€ (εγώ το είχα πάρει με κάποια έκπτωση, γι'αυτό δεν θυμάμαι ακριβώς την αρχική του τιμή) 

                                               **********************

© Ένα ακόμη προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω είναι το Beauty Elixιr της Orofluido. Είναι ένα ελιξίριο-λαδάκι που περιέχει τρία οργανικά έλαια. 1) Argan Oil, 2) Cyperus Oil, και 3)Linseed Oil. Η συσκευασία του αναφέρει ότι είναι για όλους τους τύπους μαλλιών, έχει μεταξένια υφή, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει κανένα υπόλειμμα στα μαλλιά. Εφαρμόζεται σε νωπά αλλά και σε στεγνά μαλλιά. Ενισχύει τη φυσική λάμψη των μαλλιών, ελέγχει το φριζάρισμα και κάνει πιο εύκολο το χτένισμα. Για μένα είναι το καλύτερο λαδάκι που έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά μου, έχει τέλειο άρωμα (με βάση την βανίλια) και κάνει τα μαλλιά τόσο απαλά, πραγματικά σαν μετάξι! Νιώθεις ότι τα έλαια που περιέχει σου θρέφουν τα μαλλιά, στα αφήνει ενυδατωμένα για ώρες και δεν σου αφήνει καμία λιπαρότητα ! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους! Αυτό που έχω είναι στα 100ml και έχω διαβάσει ότι υπάρχουν και συσκευασίες των 25ml και των 50ml. Εγώ το είχα πάρει από κομμωτήριο γύρω στα 25€ (σίγουρα πολύ πιο ακριβό από άλλα λάδια, αλλά το έχω 2 χρόνια και είναι ακόμα, λίγο πιο κάτω από την μέση-όπως βλέπετε και στη φώτο)

                                                *******************




© Τέλος, είπα ''αφού θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα μαλλιά, να σας δείξω και το αγαπημένο μου dry shampoo.'' Και αυτό είναι της Klorane με γαλάκτωμα βρώμης. Ας δούμε τι αναγράφει η συσκευασία του: Δίνει δροσερή και ανάλαφρη αίσθηση στα μαλλιά, χάρη σε ένα μοναδικό συνδυασμό γαλακτώματος βρώμης με ενυδατικές μαλακτικές και προστατευτικές ιδιότητες και χάρη τις μικροσκοπικές πούδρες με μεγάλη ικανότητα απορρόφησής. Τα μαλλιά ανακτούν όγκο σε μερικά λεπτά. Χωρίς parabens, χωρίς χρωστικές. Σίγουρα ένα dry shampoo είναι η επιλογή της τελευταίας στιγμής και όταν δεν έχεις χρόνο, και δεν μπορεί να αντικαταστήσει εξ ολοκλήρου το κανονικό λούσιμο (εννοείται). Το συγκεκριμένο είναι ένα πολύ καλό προϊόν που καθαρίζει πολύ καλα τα μαλλιά, για εκείνη την έσχατη στιγμή που θα το χρειαστώ και δίνει και όγκο. Είναι στα 150 ml και η αρχική του τιμή είναι στα 11€ Εγώ το είχα αγοράσει από το online φαρμακείο smile farmacy στα 7,70€



Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για την περιποίηση των μαλλιών μου...



13 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ. ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ. Υ.Γ.1 ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙ. Υ.Γ.2 ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ ΣΟΥ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια τα πραγματάκια σου όλα <3 και υπέροχη στις φωτογραφίες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου!! Η μασκούλα της Elvive μου αρέσει πολύ όπως και όλα τα προϊόντα της Aussie! Το πρώτο σαμπουάν που έδειξες της Timotei θέλω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή! Χαίρομαι που σου άρεσε!! Φιλιά πολλά! Να περνάς πολύ όμορφα!! Μαρτίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Το σαμπουάν της Timotei πραγματικά το λάτρεψα και μου ''έκατσε'' πολύ καλά! Αν το δοκιμάσεις, ελπίζω και εσένα να σου αρέσει πολύ! πολλά φιλιά! ^_^

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιες οι επιλογες σου!
    Στο παρελθον ειχα δοκιμασει ενα σαμπουαν της timotei και δεν μου αρεσε, δεν εκανε καθολου, αυτο που λες με τον αφρο πως τα παει?
    Επισης θελω να δοκιμασω το πρωτο conditioner της Lorveen και το ξηρα σαμπουαν που εχω ακουσει τα καλυτερα!
    μακια:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και εγώ άλλα σαμπουάν της timotei που δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα, αλλά το συγκεκριμένο πραγματικά ηταν εκπληξη και για μένα. Έτυχε να το πάρω επειδή ήταν σε προσφορά και είχα φρεσκοβαμμένα μαλλιά τότε, και είπα να το χρησιμοποιήσω.Το χρησιμοποιώ τους τελευταίους 2 μήνες, και πραγματικά δεν μπορώ να το αποχωριστώ! Κάνει αρκετά καλό αφρό και είναι πολύ ενυδατικό!
      σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! <3

      Διαγραφή
    2. γελαω με το σχολιο μου γιατι ξεχασα να βαλω την λεξη αφρο διπλα απο το δεν εκανε καθολου και τωρα λεω θα καταλαβει τι εγραψα ? :P xaxa
      Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση θα το εχω ΚΑΙ αυτο στο νου μου!:P

      Διαγραφή
    3. χαχαχα.. έλα το ψιλοκατάλαβα :P Κάνει σίγουρα περισσότερο αφρό από όλα τα timotei που έχω δοκιμάσει! Αν το πάρεις, ελπίζω να σου αρέσει! ^_^

      Διαγραφή
  5. το blog σου ειναι υπεροχο!γραφεις πολυ ωραια και αναλυτικα !!!!!!
    θα ηθελα να δοκιμασω κατι απο αυτη τη σειρα της timotei... απο aussie χρησιμοποιω τωρα το σαμπουαν +κοντισιονερ για ογκο, αλλα δεν εχω καταληξει ακομα αν μου αρεσουν....
    πολλα φιλια
    κατερινα for beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! ^_^
      την συγκεκριμένη σειρά της timotei την προτείνω!
      πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. Το σαμπουάν κατά της πιτυρίδας και της ξηροδερμίας του Κορρέ είναι καταπληκτικό κορίτσια! Μέσα σε 3 μήνες η ξηροδερμία μου μειώθηκε (κατά τον κομμωτή μου) πάνω από 50%! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή