Ετικέτες

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Υπέροχα Muffins με γέμιση σοκολάτας

Γειά σε όλους! Σήμερα σας έχω ένα διαφορετικό post που δεν έχει να κάνει τόσο με την ομορφιά... Βασικά έχει να κάνει με το στομαχάκι μας :P και με την ευρύτερη έννοια της ομορφιάς, την γεύσηηη... Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, την αγαπημένη μου συνταγή για maffins, την οποία κάνω περίπου εδώ και ένα χρόνο! (θα σας δείξω και κάποιες φωτογραφίες από αυτά που έχω κάνει κατά καιρούς...) Πάμε να δούμε την συνταγή!


Muffins με γέμιση σοκολάταs
Με σαντιγί και χρωματιστή τρούφα

Περιγραφή:
Λαχταριστά muffins σοκολάτας που αν σερβιριστούν ζεστά το κέντρο της σοκολάτας θα είναι ρευστό. (μιαμ, μιαμ....)

Τι χρειαζόμαστε:


  • 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις ή αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, (τότε θα παραλείψετε το baking)
  • 3 κ γλ .baking powder
  • 1/2  κ.γλ. αλάτι,
  • 2 αυγά
  • 1/2 κούπα ζάχαρη
  • 75 γραμμ. λιωμένο βούτυρο
  • 2 βανίλιες
  • 1 κούπα γάλα
  • 100 γραμμ. τριμμένη σοκολάτα γάλακτος
  • 12 μικρά κομμάτια κουβερτούρα (100γραμ.περίπου)


Πώς το κάνουμε:

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε μαζί όλα τα στερεά υλικά και την τριμμένη σοκολάτα γάλακτος. Σε άλλο μπολ ανακατεύουμε τα στεγνά υλικά και προσθέτουμε τα υγρά υλικά ανακατεύοντας τα απαλά με ένα πιρούνι (δεν χρειάζεται να τα χτυπήσουμε στο μίξερ). Βουτυρώνουμε 12 υποδοχές σε ταψάκι για muffins και τις πασπαλίζουμε με αλεύρι, βάζουμε 2-3 κ.σ από το μείγμα μας σε κάθε υποδοχή να καλύπτονται τα 2/3 περίπου, στη μέση της κάθε υποδοχής βάζουμε ένα κομμάτι κουβερτούρας. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 βαθμούς για 20/25 λεπτά.

Λίγα μυστικά ακόμα

Τρώγονται ζεστά καθώς η σοκολάτα είναι ρευστή στο κέντρο, αλλά και κρύα. Μόλις κρυώσουν τα τυλίγουμε σε διαφανή μεμβράνη ώστε να μη μας στεγνώσουν και αν θέλουμε τα ζεσταίνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων. 


Εγώ έχω κάνει και πολλές εναλλαγές όσο αφορά τα Toppings (είτε με σαντιγί, είτε με κάποιο γλάσσο) Ο στολισμός είναι στη επιλογή σας! :)

Κάποιες ακόμα φωτογραφίες που διαφέρουν ως προς την εμφάνιση=>

Με γλάσσο σοκολάτας γάλακτος και ξύσμα λευκής σοκολάτας

Με γλάσσο λευκής σοκολάτας και ξύσμα σοκολάτας γάλακτος 


Με γλάσσο σοκολάτας γάλακτος και χρωματιστή τρούφα
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και αν θέλετε, δοκιμάστε να τα φτιάξετε (είναι πολύ εύκολη συνταγή)! Όσο για την γεύση ... μπορώ να σας εγγυηθώ ότι είναι υπέροχα!
Εσείς ποια γλυκά προτιμάτε? :)
Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο post...
Μέχρι τότε... Πολλά φιλιά

Μαρία ©


10 σχόλια:

  1. Μόλιε έγινα μέλοοος σου :) Τέλειο το blog σου και ειδικά αυτό το post γιατί λατρεύω τα κεκάκι !
    φιλάκια πολλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου για τα καλά σου λόγια! ^_^ έχω τσεκάρει και το δικό σου blog και είναι υπέροχο! Όποτε μπορέσεις κοίταξε λίγο τα e-mails σου! ;)
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο ποστ!! Ακουγονται και φαινονται καταπλικτικα! Θα τα φτιαξω σιγουρα!! <33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν! ^_^ αν τα φτιάξεις περιμένω τις εντυπώσεις σου :*
      πολλά φιλιά! <3

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yummy! Φαίνονται πεντανόστιμα και θα τα φτιάξω γιατί πεθαίνω για σοκολάτα! Είμαι μέλος στο blog σου και θα χαρώ να δω και στο δικό μου blog σχόλιο σου irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυυ! Να τα φτιάξεις και θα περιμένω εντυπώσεις :)
      Πάω αμέσως στο blog σου... ^_^

      Διαγραφή
  5. Γλυκό και να μη μας αρέσει κομματάκι δύσκολο και ειδικά τα κεκοειδή είναι τα καλύτερα1 Μιαμ μιαμ!! Αχ μου άνοιξες την όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου, χαίρομαι που σου άρεσαν ^_^

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου τη βρήκα τη συνταγή ήταν πιο παλιά γι αυτό δεν την θυμόμουν!!!Γράφω τα υλικά να μου τα φέρει το αγόρι μου και τα φτιάχνω το απογευματάκι!!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για την τέλεια συνταγή θα τα τρώμε για πρωινό!!!!
    Φιλάκια
    Αθανασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή