Ετικέτες

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Καλώς ήρθατε στη παρέα μου... Λίγα λόγια για μένα...

Το να σου αρέσει κάτι τόσο πολύ που να μην μπορείς να ζήσεις χωρίς να ασχολείσαι με αυτό...Να θες να μαθαίνεις μέσα από την αναζήτηση αυτού και να σου αρέσει να προσφέρεις αυτά που ξέρεις και εσύ, σε άλλους... Να θες να συζητάς για αυτό και να γνωρίζεις ανθρώπους που το λατρεύουν όπως και εσύ...
Το συγκεκριμένο ‘’ΑΥΤΟ‘’ στην περίπτωση μας είναι το ‘’μακιγιαζ και η περιποίηση‘’ και ότι συμπεριλαμβάνεται στο συγκεκριμένο θέμα (καλλυντικά, καθαρισμός, φυσικοί τρόποι περιποίησης και ομορφιάς, ευεξία, χαλάρωση κ.τ.λπ) - καθώς και η προσωπική μου γνώμη για προϊόντα (και όλα αυτά), και εννοείται περιμένοντας τα δικά σας σχόλια και ακούγοντας την δική σας γνώμη, συζητώντας για αυτό το υπέροχο πράγμα... Την ομορφιά! Την ομορφιά που όλοι έχουμε μέσα μας!

*Επίσης στο blog μου θα σας μιλάω και για άλλες σκέψεις μου και άλλα θέματα που θα μου άρεσε απίστευτα να συζητάω μαζί σας (όπως, μέρη της Ελλάδας που έχω επισκεφτεί και πάντα ήθελα να γράψω για αυτά, φωτογραφίες, φαγητά -γλυκά που λατρεύω, ρούχα… και άλλα πολλά που δεν σας αναφέρω τώρα για να μην σας πρήξω). Μου αρέσει πολύ να γράφω, (όπως καταλάβατε :P) και από μικρή, που θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα λάτρευα το γράψιμο… Έγραφα για τις σκέψεις της καθημερινότητας μου, σκέψεις πιο ουτοπικές (που αντιστοιχούν εννοιολογικά περισσότερο στη λέξη ‘’όνειρα‘’) φανταστικές ιστορίες… γενικά έγραφα. Οπότε στο συγκεκριμένο blog εκπληρώνω δύο μεγάλες μου αγάπες… Την ομορφιά (με πολλές μορφές) και την ανάγκη μου να αποτυπώνω τις σκέψεις μου σε λέξεις, με την μορφή της γραφής!
Αν σας έπεισα έστω και λίγο και δεν σας έκανα να βαρεθείτε τοοοσο… απλά συντονιστείτε στο blog μου, όποτε σας το επιτρέπει ο χρόνο σας, και ελπίζω να μην σας απογοητεύσω! Θα τα λέμε συχνά!

Μαρία Τσάπη

18/11/2014

4 σχόλια: