Ετικέτες

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Review Garnier BB Cream & Bioten CC Cream

Γεια σε όλους! Σκέφτηκα να κάνω ένα review για την BB της Garnier και την CC της Bioten. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον και παααμε αμέσως να ξεκινήσουμε :)

Θα σας μιλήσω για τις συγκεκριμένες γιατί τυχαίνει να είναι αυτές που χρησιμοποιώ το τελευταίο δίμηνο, για ένα απλό καθημερινό μακιγιάζ, καθώς δεν χρησιμοποιώ πολύ συχνά foundation, παρά μόνο όταν θέλω να ''ασχοληθώ'' λίγο περισσότερο με το μακιγιάζ μου (συνήθως για βράδυ).



Ξεκινάω με την Garnier BB Cream η οποία είναι στην συσκευασία limited edition που κυκλοφόρησε η Garnier πριν λίγο καιρό. Η συγκεκριμένη είναι η classic και αναφέρει ότι είναι για κανονική επιδερμίδα (έχω χρησιμοποιήσει και αυτή που είναι για μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες, αλλά εκείνη την προτιμώ για καλοκαίρι, καθώς έχω λίγη περισσότερη λιπαρότητα τότε και αφήνει ματ αποτέλεσμα και επίσης σε εκείνη χρειάζομαι την απόχρωση medium γιατί μαυρίζω πολύ το καλοκαίρι, ενώ για αυτή που θα σας μιλήσω είμαι στην απόχρωση light). Πάμε να δούμε τι αναγράφει η συσκευασία: Garnier BB Cream skin naturals, για κανονική επιδερμίδα, τέλεια επιδερμίδα με 1 κίνηση, 5 σε 1 =>



  ©  Χαρίζει ομοιόμορφη όψη
  ©  Καλύπτει γραμμές & ατέλειες
  ©  Ενισχύει την υγιή λάμψη
  ©  Ενυδατώνει για 24 ώρες 
  ©  Προστατεύει από UV-SPF 15

Το προϊόν που περιέχει είναι στα 50ml

Είναι στην απόχρωση light και αναφέρει ότι περιέχει παράγωγο βιταμίνης C, γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες και μεταλλικά χρωστικά στοιχεία, που χαρίζουν ομοιόμορφη, φυσική όψη στην επιδερμίδα. Είναι μία πολύ καλή bb cream, προσφέρει ελαφριά κάλυψη, και με μια δεύτερη στρώση, το αποτέλεσμα γίνεται αμέσως καλύτερο. Καλύπτει μικρές ατέλειες, αλλά για πιο έντονες ίσως χρειαστείτε κάποιο concealer. Έχει ευχάριστο άρωμα και καλή ενυδάτωση. Δεν αφήνει ματ την επιδερμίδα, και γι΄αυτό ίσως δεν κάνει για πολύ λιπαρές επιδερμίδες, αλλά έως μικτή πιστεύω ότι ταιριάζει, με λίγο σετάρισμα, με κάποια ελαφριά πούδρα. Εγώ συνήθως έτσι την εφαρμόζω και δεν εμφανίζω γρήγορα λιπαρότητα στη ζώνη Τ. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή BB Cream, και γι' αυτό την προτείνω! Εγώ την αγόρασα από τα Carrfour Μαρινόπουλος σε προσφορά 50% γύρω στα 4,80€ Σούπερ τιμή! (από 9,90€ που κόστιζε αρχικά) 



Στη συνέχεια συνεχίζω με την Bioten CC Cream η οποία είναι μία Colour Corrector cream. Ας δούμε τι αναγράφεται στη συσκευασία της:  Είναι εμπλουτισμένη με μεταλλικά χρωστικά στοιχεία και 100% φυσικά ενεργά συστατικά που προσφέρουν αψεγάδιαστη επιδερμίδα με μία μόνο κίνηση =>


 ©  Προσφέρει ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα και την διατηρεί λαμπερή κατά την διάρκεια της μέρας, χάρη στα μεταλλικά στοιχεία και στα προηγμένα φυσικά συστατικά
 ©  Καλύπτει ατέλειες, όπως σπυράκια, κηλίδες, σημάδια κόπωσης, και λεπτές γραμμές
 ©  Φωτίζει την επιδερμίδα αναδεικνύοντας το φυσικό της τόνο
 ©  Παρέχει άμεση ενυδάτωση που διαρκεί έως 24 ώρες, χάρη στο hydronutrient 24H και στο 100% φυσικό εκχύλισμα κυδωνιού που προέρχεται από ήπιες και φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους   παραγωγής
 ©  Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα εξαιτίας της ελαφριάς υφής της και παρέχει τέλεια κάλυψη 
 ©  Προστατεύει το δέρμα από τις ακτίνες UVA/UVB και την  πρόωρη γήρανση. Έχει SPF20. 


Το προϊόν είναι  Paraben & Paraffin free
και η συσκευασία είναι στα 50ml 


Αρχικά είναι και αυτή στη απόχρωση light. Έχει υπέροχη υφή και τέλειο άρωμα! Έχει μία ελαφριά προς μέτρια κάλυψη και είναι πολύ ενυδατικό προϊόν. Ούτε αυτή αφήνει ματ αποτέλεσμα, αλλά μια υγιή λάμψη. Την θεωρώ πιο ενυδατική από την άλλη της Garnier, αλλά χωρίς να παρουσιάζει περαιτέρω λιπαρότητα. Ίσως και αυτή να μην την προτιμήσουν οι λιπαρές επιδερμίδες λόγω της μεγάλης ενυδάτωσης που προσφέρει, αλλά πιστεύω ότι για μεικτές/κανονικές, και ξηρές είναι πολύ καλή. Κάποιες φόρες την σετάρω και αυτή με λίγη πούδρα και είμαι ok για ώρες από θέμα λιπαρότητας. Σίγουρα και αυτή σας την προτείνω γιατί την θεωρώ μία πολύ καλή CC Cream. Εγώ την αγόρασα και αυτή από τα Carrfour Μαρινόπουλος σε προσφορά 40% γύρω στα 5€ Και αυτή σε σούπερ τιμή! (από 8,50€ περίπου που κόστιζε αρχικά)

Μου αρέσουν πολύ και τα δύο αυτά προϊόντα (γι' αυτό άλλωστε χρησιμοποιώ μόνο αυτά τα δύο - τέτοιας κατηγορίας, τους τελευταίους δύο μήνες)

Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα δύο; Τα προτιμάτε;
Ποιες άλλες bb creams και cc creams έχετε δοκιμάσει;
Περιμένω τα σχόλια σας!

Ακολουθούν σύντομα νέα post!
Πολλά φιλιά

Μαρία ©

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Είναι ακριβώς οι δυο κρέμες που χρησιμοποιώ κι εγω αυτη την εποχή! Η μόνη διαφορα είναι οτι η δικές μου αποχρωσεις είναι medium. Την Garnier την χρησιμοποιώ δυο χρόνια αλλα βγάζει μια έξτρα λίπαροτητα και χρειάζομαι οπωσδήποτε πουδρα. Τη bioten την αγόρασα τώρα και δεν έχω πλήρη άποψη! Πολυ όμορφο το blog σου! Έγινα αμέσως μέλος! Αν θέλεις πέρασε κι εσυ απο το δικό μου να εγγραφεις! Τρέχει κι ενα giveaway θα χαρώ να δω τη συμμετοχή σου!!!! Φιλιά!!! anastasiasbeautysecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :) εννοείται ότι έγινε και εγώ μέλος στο blog σου, πάω λοιπόν να το ξεψαχνίσω! :P θα τα πούμε σε κάποιο άλλο post! πολλά φιλιά! ^_^

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Μαρία!!
    Εγώ μέχρι και πριν ένα 2μηνο χρησιμοποιούσα την BB της Garnier σε light την classic. Μετά ανακάλυψα πως έχει κι αυτή για τις μικτές επιδερμίδες και άλλαξα. Έχω ακριβώς το ματ αποτέλεσμα και την κάλυψη που αναζητούσα (τις ξεθωριασμένες μου πια πανάδες τις καλύπτει πολύ ικανοποιητικά!) Και τώρα light βάζω, αλλά το καλοκαίρι με βλέπω να αλλάζω σε medium...
    Την θεωρώ πολύ καλή την συγκεκριμένη κρεμούλα!!!
    Αυτή της bioten δεν την έχω δοκιμάσει...
    Άλλη που έχω δοκιμάσει είναι της Nivea, που δεν μου άρεσε καθόλου, ήταν πολύ "βαριά"!
    Αυτά!!! Εύχομαι καλή επιτυχία στο μπλοκάκι σου και να το γεμίσεις με όμορφα άρθρα σαν κι αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και τα γλυκά σου λόγια!
      Αυτή της Νιvea δεν την έχω δοκιμάσει..
      Για την Garnier συμφωνώ απόλυτα! ^_^
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. I am definatley going to try the cc cream as it's a all natural product so i can't wait!!!! I am slowly changing to a natural lifestyle yay me
    I have the garnier bb cream and it is really good though it doesnt give full coverage or cover spots/blemishes, it does cover redness and give an even skintone which is why i love it!! it looks best with 2 layers
    GOING SHOPPING AFTER EXAMS!!! WHOOP WHOOP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό ποστ για αυτές τις 2 κρεμες! Θα ήθελα να ρωτησω για ένα απλό μακιγιάζ κάνει;
    Και για ποιες ηλικίες; Και μπορεί να εφαρμοστεί κάτω από τα ματια; Ποσό καλυπτικο είναι;Για παράδειγμα ή cc της bioten για μαύρα στιγματα,σπυρακαι κτλ. Εγώ παρουσιάζω γυαλαδα στη περιοχή της μυτης κυρίως,δηλαδή άμα βάλω την Ενυδατικη μου και μετά αυτή τη κρέμα και μετά όλα τα σχετικά προϊόντα μακιγιάζ,( μασκαρα,μολυβια,eyeliner,κτλ) θα είναι καλά; Θα ήθελα να έκανες μια σειρά από tutorial για αρχαριες κοπέλες που δεν έχουν εμπειρία με το μακιγιάζ γενικότερα! ��☺��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό ποστ για αυτές τις 2 κρεμες! Θα ήθελα να ρωτησω για ένα απλό μακιγιάζ κάνει;
    Και για ποιες ηλικίες; Και μπορεί να εφαρμοστεί κάτω από τα ματια; Ποσό καλυπτικο είναι;Για παράδειγμα ή cc της bioten για μαύρα στιγματα,σπυρακαι κτλ. Εγώ παρουσιάζω γυαλαδα στη περιοχή της μυτης κυρίως,δηλαδή άμα βάλω την Ενυδατικη μου και μετά αυτή τη κρέμα και μετά όλα τα σχετικά προϊόντα μακιγιάζ,( μασκαρα,μολυβια,eyeliner,κτλ) θα είναι καλά; Θα ήθελα να έκανες μια σειρά από tutorial για αρχαριες κοπέλες που δεν έχουν εμπειρία με το μακιγιάζ γενικότερα! ��☺��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καλύτερη κριτική που διάβασα μέχρι τώρα! Εγώ έχω τηΣ garnier για τις μεικτες-λιπαρές εμφάνιζε λιπαρότητα στο σημείο Τ. Αλλά τώρα τον χειμώνα νιώθω ότι χρειάζομαι ενυδάτωση οπότε είμαι ανάμεσα στις δύο. Άκουσα ότι η garnier μυρίζει έντονα κι έτσι σκέφτομαι να αγοράσω bioten, εσύ ποια θα μου πρότεινες? Έστω ότι έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ των 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή