Ετικέτες

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Review-καθαριστικά προσώπου Apivita

Γεια σε όλους! Το πρώτο μου post επέλεξα να είναι σχετικά με δύο προϊόντα καθαρισμού προσώπου, μιας από τις αγαπημένες μου εταιρίες, την Apivita.

    ©      Αpivita cleansing gel καθαρισμού με πρόπολη και κίτρο, για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες
    ©      Αpivita cleansing κρεμώδης αφρός καθαρισμού  για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα για όλους τους τύπους δέρματος.


Πάμε να μάθουμε περισσότερα για αυτά...


Θα σας μιλήσω για το καθένα ξεχωριστά και στο τέλος θα αναφέρω την πιο περιεκτική μου άποψη.
Αρχικά το πρώτο (Αpivita cleansing gel καθαρισμού με πρόπολη και κίτρο, για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες) αναγράφει στην συσκευασία του: ‘’Φυσικά  συστατικά καθαρισμού: απομακρύνουν ρύπους και λιπαρότητα, χωρίς να ξηραίνουν την επιδερμίδα. Πρόπολη: προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση. Κίτρο: Τονώνει και δροσίζει. Αιθέρια έλαια Λεμόνι, Tea tree: ρυθμίζουν την λιπαρότητα και χαρίζουν ματ όψη. Αιθέριο έλαιο Αγριοκυπάρισσο: αναζωογονεί. 96% Natural Ingredients,  200ml συσκευασία‘’
 ·      SLES & SLS FREE
 ·       MINERAL OIL FREE
 ·       PARABEN FREE
 ·       SILICONE FREE
 ·       PROPOLYNE GLYCOL FREE 


Το συγκεκριμένο καθαριστικό προσώπου το αγόρασα πριν μπει το καλοκαίρι (γύρω σ τα τέλη Μαΐου) και το χρησιμοποιούσα ανελλιπώς  για τον πρωινό και τον βραδινό μου καθαρισμό προσώπου, μέχρι που άρχισα να το  φτάνω στο τέλος του (μέσα Νοεμβρίου). Η επιδερμίδα μου είναι κανονική/μικτή και το συγκεκριμένο προϊόν ταίριαξε πολύ με την απαιτήσεις  του προσώπου. Το πρωί σίγουρα το άρωμα του σε ξυπνάει (αυτό οφείλεται στο κίτρο), καθαρίσει άψογα την επιδερμίδα από την πιθανή λιπαρότητα που έχει δημιουργηθεί στη διάρκεια της νύχτας και όντως αφήνει ματ αποτέλεσμα. Με ένα μόνο πάτημα της αντλίας, καθάριζε όλο το πρόσωπο και τον λαιμό μου, και δεν ήθελε περισσότερη ποσότητα. Στη δική μου επιδερμίδα μπορώ να πω ότι ρυθμίζει σε ένα βαθμό την λιπαρότητα που θα εμφανιστεί στη ζώνη Τ (μόνο εκεί μου εμφανίζεται λιπαρότητα) για τις επόμενες  3 ώρες εν αντιθέσει με άλλα καθαριστικά που η ζώνη Τ μου, εμφάνιζε λιπαρότητα μέσα σε μία ώρα. (*Το έχω τεστάρει χωρίς να έχω εφαρμόσει κάτι άλλο μετά τον καθαρισμό μου, για να δω σε πόση ώρα να εμφανιστεί η λιπαρότητα.) Επειδή το χρησιμοποίησα και μέσα σε πολύ ζέστη, αλλά και στις πρώτες απότομες πτώσεις της θερμοκρασίας που η επιδερμίδα τείνει να γίνεται πιο ξηρή, δεν παρατήρησα να μου ξηραίνει περισσότερο την επιδερμίδα. Το συγκεκριμένο προϊόν πραγματικά το λατρεύω γιατί ταίριαξε πολύ με το δέρμα μου. Αν έπρεπε να βρω ένα αρνητικό είναι ότι δεν έχω βρει μια πιο μεγάλη συσκευασία από 200ml σε αντίθεση με το επόμενο που θα σας μιλήσω που είναι στα 300ml. Το αγόρασα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Smile Pharmacy γύρω στα 8€

Στη συνέχεια το δεύτερο (Αpivita cleansing κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα για όλους τους τύπους δέρματος) αναγράφει στη συσκευασία του: ‘’Σαπωνάρια και φυσικά συστατικά καθαρισμού: απομακρύνουν ρύπους και μακιγιάζ χωρίς να ξηραίνουν την επιδερμίδα. Ελιά: ενυδατώνει. Πρόπολη: προσφέρει ήπια αντισηπτική δράση. Λεβάντα: καταπραΰνει.  92% Natural Ingredients, 300ml συσκευασία‘’
      ·       PARABEN FREE
      ·       SLES & SLS FREE
      ·       MINERAL OIL FREE
      ·      SILICONE FREE
      ·       PROPOLYNE GLYCOL FREE 

Αυτό το καθαριστικό το αγόρασα στο τέλος του καλοκαιριού (γύρω στα τέλη Αυγούστου) και εννοείται είναι ακόμα σχεδόν γεμάτο καθώς και αυτό δεν χρειάζεται περισσότερο από ένα πάτημα της αντλίας, για να κάνω τον καθαρισμό μου και επίσης είναι σε συσκευασία 300ml (κοινώς για καθαριστικό προσώπου, τεράστιο). Το άρωμα του είναι κατά την γνώμη μου ΥΠΕΡΟΧΟ. Είναι ένα άρωμα αρκετά έντονο αλλά το οποίο σε χαλαρώνει απίστευτα,χάρη στη λεβάντα που περιέχει (και η άσχετη ερώτηση μου :P =>) *Αν ξέρετε κάποιο αφρόλουτρο με παρόμοιο άρωμα λεβάντας, απλά ενημερώστε με, γιατί την χαλάρωση που προσφέρει το άρωμα της λεβάντας δεν την έχω συναντήσει αλλού και θα θελα απεγνωσμένα ένα τέτοιο αφρόλουτρο. (συνεχίζω... :) Καθαρίζει πολύ καλά την επιδερμίδα μου, και την αφήνει πολύ ενυδατωμένη. Θεωρώ ότι οι πιο ξηρές επιδερμίδες θα το λατρέψουν, καθώς δεν επιφέρει καθόλου ξηρότητα αντιθέτως η ενυδάτωση είναι πολύ περισσότερη και από το προηγούμενο με την πρόπολη και το κίτρο. Το λατρεύω για τον βραδινό μου καθαρισμό, που χρειάζομαι την έχτρα ενυδάτωση. Δεν μπορώ να πω ότι μου εμφανίζει λιπαρότητα στη ζώνη Τ, αλλά σίγουρα, δημιουργείται σε πιο σύντομο διάστημα, από ότι με το προηγούμενο και αυτό λόγω της περισσότερης ενυδάτωσης. (αλλά και πάλι μετά από 2 ώρες - που πάλι το έχω τεστάρει χωρίς να έχω εφαρμόσει κάτι άλλο μετά τον καθαρισμό, για να δω σε πόση ώρα να εμφανιστεί η λιπαρότητα στη ζώνη Τ μου). Τέλος να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο με την ελιά και την λεβάντα είναι κατάλληλο και για την αφαίρεση του μακιγιάζ σε πρόσωπο και μάτια. Το έχω δοκιμάσει και για τα μάτια και δεν τα τσούζει, απλά εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ για την αφαίρεση του μακιγιάζ μου στα μάτια, διφασικά προϊόντα που είναι αποκλειστικά για τα μάτια και αφαιρούν το μακιγιάζ χωρίς καθόλου κόπο. Το αγόρασα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Smile Pharmacy στα 9,50€

Τώρα για το τι προτιμώ εγώ περισσότερο;

Σίγουρα μου αρέσουν πολύ και τα δύο. Αλλά μπορώ να τα κατατάξω για τις ανάγκες της επιδερμίδας μου, περισσότερο με βάση τις εποχές. Προτιμώ το gel με πρόπολη και κίτρο περισσότερο για τους καλοκαιρινούς μήνες, και τότε που κάνει περισσότερη ζέστη και έχουμε όλοι λίγη περισσότερη λιπαρότητα, και τον κρεμώδη αφρό με ελιά και λεβάντα περισσότερο για τους χειμερινούς μήνες που χρειαζόμαστε περισσότερη ενυδάτωση. Τέλος, το δέρμα μου αγαπάει και τα δύο ανάλογα κάθε φορά με τις ανάγκες του γι’ αυτό σίγουρα όταν τελειώσουν θα τα ξανά αγοράσω.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο; Σας άρεσαν;
Ποιο καθαριστικό προσώπου χρησιμοποιείτε; Περιμένω τα σχόλια σας!

Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθούν κι άλλα ποστ!
Πολλά φιλιά!

Μαρία ©

7 σχόλια:

  1. Μαράκι μου εγώ χρησιμοποιώ της Avene το cleanance gel και στην δική μου επιδερμίδα που είναι λιπαρή έχει ταιριάξει απίστευτα διότι εξισορροπεί την λιπαρότητα :) Πολύ χρήσιμο το post σου!!!Φιλάκιαα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το έχω δοκιμάζει σε δείγμα το cleanance gel της Avene και είναι πολύ καλό, καθαρίζει τέλεια! σε ευχαριστώ πολυυυ Γεωργία μου ^_^ πολλά φιλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου ^_^
    Το είχα υπόψιν μου αυτό από Le Petit Marseillais, όταν βρεθώ σε σούπερ μάρκετ θα το μυρίσω..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρειαζόμαστε τέτοια blogs γιατί εμείς ως καταναλωτές δεν γίνεται να τα δοκιμάζουμε ένα ένα. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ έχω τον αφρό με λεβάντα και όντως έχει μεγάλη ποσότητα και μυριζει ωραία..αλλά το έχω δοκιμάσει και μόνο του και στο δικό μου κανονικό δέρμα με ξηρα μάγουλα νιώθω πως με τραβάει στα μάγουλα...δηλαδή δεν είναι και τέρμα ήπιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για καθαριστικά προσώπου βρίσκω ότι θέλω στο φαρμακείο https://www.qpharmacy.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή