Ετικέτες

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

6 αγαπημένα βερνίκια νυχιών για το Φθινόπωρο-Χειμώνα

Γεια σε όλους! :) Σήμερα σας έχω ένα post με τα 6 αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών για το Φθινόπωρο-Χειμώνα!

Μου αρέσουν πολύ οι μοβ-μπλε αποχρώσεις για χειμώνα, ενώ εννοείται λατρεύω και τα κόκκινα σκούρα-μπορντό χρώματα. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τα συγκεκριμένα γι' αυτό αποφάσισα να σας τα δείξω!


Αρχικά το πρώτο (που το αδικεί κιόλας η πρώτη φωτογραφία) είναι της Beauty Line Cosmetics, η απόχρωση 209
Είναι μία απόχρωση μεταξύ κόκκινου σκούρου με μοβ υποτόνους θα έλεγα. Έχει πολύ καλή διάρκεια στα νύχια (στα δικά μου σίγουρα 5 μέρες) και η απόδοση του με δύο στρώσεις, είναι ακριβώς το χρώμα που δείχνει και στο μπουκαλάκι του! Είναι το must μου για χειμώνα! Κόστιζε 1,50€ και το πήρα από κατάστημα Dust - Cream.


Στη συνέχεια, το δεύτερο είναι πάλι της Beauty Line Cosmetics, στην απόχρωση 204 


 Είναι ένα κλασσικό μαύρο χρώμα! Έχει καλή διάρκεια στα νύχια (γύρω στις 4 μέρες). Το εφαρμόζω με δύο στρώσεις στα νύχια μου και η απόδοση του είναι το φουλ μαύρο. Κόστιζε 1,50€ και το έχω πάρει πριν ενάμισι χρόνο* από κατάστημα Dust - Cream.
*(οπότε ίσως έχει αλλάξει και λίγο το αυτοκόλλητο της συσκευασίας, αν δείτε με το πιο πάνω, που πήρα πριν 2 μήνες)


Το επόμενο βερνίκι νυχιών είναι από την Golden Rose, της σειράς Color Expert, στην απόχρωση 51
 Το χρώμα του είναι ένα έντονο μπλε, μπλε ρουά θα έλεγα, και είναι πραγματικά από τα αγαπημένα μου χρώματα. Το συγκεκριμένο και με μία μόνο στρώση έχει πολύ έντονη απόδοση, αλλά εγώ γενικά προτιμώ να τα εφαρμόζω όλα τα βερνίκια με στρώσεις. Η διάρκεια του είναι πάρα πολύ καλή (5-6 μέρες). Κόστιζε 2€ και το πήρα από ένα κατάστημα Funky Fish.


Επόμενο, είναι ένα βερνίκι της Biolife Cosmetics, στην απόχρωση 377
Το χρώμα είναι ένα μπλε σκούρο και πολύ αγαπημένο χειμωνιάτικο χρώμα (στη πρώτη φωτογραφία πάνω, που είναι όλα τα βερνίκια μαζί, αναδεικνύεται πολύ καλύτερα το χρώμα του, από ότι σε αυτή την φώτο, sorry ^_^ ). Επίσης η απόχρωση του ταιριάζει πολύ με τζιν outfit! Με δύο στρώσεις προϊόντος έχει φουλ απόδοση και η διάρκεια του είναι σχετικά καλή (γύρω στις 4-5 μέρες). Κόστιζε 3,45€ και το αγόρασα από Hondos Center.


Ένα ακόμη βερνίκι της Biolife Cosmetics, στην απόχρωση 359 είναι το παρακάτω. 
Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι θα έλεγα κάτι μεταξύ μπορντό και μοβ! Είναι ένα πολύ όμορφο χρώμα (από αυτά που αγαπώ). Και αυτό με δύο στρώσεις έχει την τέλια απόδοση και η διάρκεια του είναι παρόμοια με το προηγούμενο. Κόστιζε και αυτό 3,45€ και το αγόρασα από Hondos Center.


Ένα τελευταίο βερνίκι είναι ένα από παλιά σειρά της Seventeen (δεν ξέρω αν μπορείτε να βρείτε ακριβώς το ίδιο, με τον ίδιο αριθμό της απόχρωσης-αλλά σας το δείχνω γιατί είναι ένα από τα αγαπημένα μου και το έχω πολλά χρόνια και δεν έχει χαλάσει ακόμη) στην απόχρωση 262
Η απόχρωση του είναι ένα έντονο μοβ μελιτζανί. Το συγκεκριμένο απλά το λατρεύω! Έχει πολύ έντονη απόδοση και με μία στρώση (αν και εγώ εφαρμόζω δύο) και η διάρκεια του είναι πάρα πολύ καλή (περίπου 6 μέρες). Δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς κόστιζε (μιας και πάνε χρόνια :P ) αλλά νομίζω γύρω στα 4€ και το είχα αγοράσει από Hondos Center.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου βερνίκια για Φθινόπωρο-Χειμώνα. Ελπίζω να σας άρεσε το post!
Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά? Εσείς ποιες αποχρώσεις προτιμάτε για τους χειμερινούς μήνες? Περιμένω τα σχόλια σας!

Ακολουθούν νέα ποστ! 
Μέχρι τότε πολλά φιλιά!

Μαρία ©

15 σχόλια:

  1. ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΟ <3 ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εννοείται θα κάνω και post με κραγιόν (το οποίο πλησιάζειιi ^_^ ) και πολλά χριστουγεννιάτικα post ακολουθούν! ευχαριστώ πολυυυυ! :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή