Ετικέτες

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

April Favourites!

Γεια σας beauties και καλό μήνα! Σήμερα είμαι εδώ με τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε, καθώς ο Μάιος έκανε δυναμικά την εμφάνιση του! Τα προϊόντα που θα δείτε παρακάτω και συμπεριλαμβάνονται στα αγαπημένα του Απριλίου, είναι προϊόντα που είτε ανακάλυψα τον Απρίλιο, είτε άλλα που είχα στην συλλογή από παλιότερα και τον Απρίλιο είχαν την τιμητική τους καθώς τα χρησιμοποιούσα συνέχεια και τα λάτρεψα!




Πάμε να τα δούμε λοιπόν ένα-ένα...


♥ Ξεκινώντας λοιπόν με τα προϊόντα περιποίησης που αγάπησα τον προηγούμενο μήνα, η κρέμα σώματος που χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά είναι η hydrating body butter με sugar cream & pistachio από Ventus. Ένα προϊόν που μπήκε στην συλλογή μου το τελευταίο καιρό και έγινε από τις αγαπημένες μου επιλογές για την ενυδάτωση του σώματος μου! Έχει ένα υπέροχο άρωμα γλυκού φιστικιού και αφήνει την επιδερμίδα φοβερά απαλή, χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας, παρά την πλούσια υφή της. Περισσότερα για την συγκεκριμένη ενυδατική αλλά και άλλα προϊόντα από Ventus μπορείτε να δείτε σε ένα αναλυτικό post-review εδώ.




♥ Και αφού παραπάνω μιλήσαμε για ωραία αρώματα, δεν γίνεται να μην σας δείξω τώρα το αγαπημένο άρωμα του προηγούμενου μήνα. Αυτό είναι το Moringa body mist από The Body Shop. Ένα άκρως ανοιξιάτικο και καλοκαιρινό άρωμα, που εμένα προσωπικά μου μυρίζει κάτι μεταξύ γαρδένιας και γιασεμί! Το φυτό Moringa έχει προφανώς αυτό το υπέροχο άρωμα και επειδή το έψαξα λίγο, είναι ένα φυτό που καλλιεργείται στην Αφρική, στην Κεντρική και Νότια Αμερική και σε κάποια άλλα μέρη και επίσης έχει πολλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Γυρνώντας τώρα στο προϊόν, να πω ότι σαν body mist, δεν έχει την τεράστια διάρκεια αρώματος στο σώμα, αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό, γιατί το άρωμα του απλά με κάνει να το αγαπάω τόσο πολύ!



♥ Επόμενο αγαπημένο προϊόν του μήνα που μας πέρασε (αλλά και μόνιμο αγαπημένο) είναι το αποσμητικό της Sanex Zero% extra effective roll on. Πριν περίπου ένα χρόνο ανακάλυψα αυτή την σειρά της Sanex, και έχω δοκιμάσει όλα τα roll on αυτής της σειράς. Είναι αποσμητικά χωρίς αλκοόλαλουμίνιο και parabens, τα οποία περιέχουν το φυσικό μεταλλικό συστατικό allum, το οποίο προσφέρει τις αποσμητικές ιδιότητες αντί άλλων χημικών. Μου άρεσαν όλα, αλλά το Zero% extra effective, ήταν αυτό που αγάπησα περισσότερο από όλα για την αποδοτικότητα του σαν αποσμητικό αλλά και για το διακριτικό του άρωμα. Έτσι είναι και αυτό ένα από αγαπημένα του μήνα!



♥ Κάτι που αγάπησα επίσης πολύ μέσα στον Απρίλιο, είναι η λεγόμενη ''μαγική χτένα'' η οποία ήταν δώρο μαζί με το Cosmopolitan Απριλίου. Δεν έχω δοκιμάσει την Tangle Teezer ούτε κάποια παρόμοια, αλλά αυτήν την αγάπησα ιδιαίτερα γιατί έκανε το χτένισμα των μαλλιών μου (για την ακρίβεια το χτένισμα των πολύ μακριών μαλλιών μου) μια εύκολη διαδικασία για μένα, που παλιότερα δεν ήταν. Έχοντας λεπτή τρίχα, με τις περισσότερες βούρτσες και χτένες οι τρίχες μου σπάνε, με την συγκεκριμένη το βούρτσισμα είναι πιο απαλό χωρίς να πονάω και οι τρίχες δεν σπάνε εύκολα. Μου άρεσε πολύ!



♥ Πηγαίνοντας τώρα στα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ του μήνα, θα ξεκινήσω με ένα πινέλο προσώπου το οποίο είναι από ένα σετ που έχω πάρει από ebay. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ για να απλώσω την bb, την cc, ή το make up μου, (γενικά για την βάση μου) και το χρησιμοποιώ και για πούδρα. Είναι ένα φλατ πινέλο, με πυκνές τρίχες και πολύ μαλακές. Όπως κάθε μου πινέλο, το πλένω μετά από κάθε χρήση, (οπότε το έχω πλύνει πάρα πολλές φορές αν σκεφτείτε ότι το έχω από τα Χριστούγεννα), και δεν μου μου έχει μαδήσει καμία φορά. Το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου από όλα τα πινέλα του σετ και ήταν αυτό που χρησιμοποίησα και περισσότερες φορές μέσα στον προηγούμενο μήνα.



♥ Το επόμενο αγαπημένο μου προϊόν, είναι μία πούδρα από την Essence η mattifying compact powder στη απόχρωση 04 perfect beige (και όπως βλέπετε έχουν σβηστεί τα πάντα που έγραφε πάνω η συσκευασία, και κοντεύει και να μου τελειώσει). Η συγκεκριμένη πούδρα σταθεροποιεί την βάση του προσώπου, χωρίς να κάνει το αποτέλεσμα παστωμένο, (εγώ την εφαρμόζω και με πινέλο για να έχει απαλό αποτέλεσμα) και κρατάει ματ το πρόσωπο μου για ώρες. Είναι η μόνη πούδρα που χρησιμοποίησα μέσα τον Απρίλιο και είναι από τις αγαπημένες μου!



♥ Πηγαίνοντας τώρα στο μακιγιάζ των ματιών, οι αγαπημένες αποχρώσεις του μήνα ήταν από μία παλέτα σκιών της Essence η all about sunrise, 03 sunrise. Μία παλέτα σκιών με γήινους ζεστούς τόνους (καφέ, χρυσό, ροζ-gold κ.α.) κάποιες από τις αποχρώσεις έχουν έντονο shimmer και κάποιες είναι πιο σατινέ. Ήταν λοιπόν η αγαπημένη μου επιλογή για το μακιγιάζ από το πρωί μέχρι το βράδυ, καθώς είναι σκιές με πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Τις λάτρεψα και αν θέλετε μπορείτε να δείτε τα swatches εδώ



♥ Παραμένοντας στα μάτια, ένα άλλο προϊόν που αγάπησα ιδιαίτερα μέσα στον προηγούμενο μήνα είναι κάτι που έχω εδώ και πολύ καιρό στην συλλογή μου. Επειδή λοιπόν διανύουμε την άνοιξη και αγαπάω γενικά το χρώμα, μία άλλη μου επιλογή για τα μάτια όταν δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με σκιές και τέτοια, ήταν η μάσκαρα από L'OREAL Paris η miss manga στη μπλε απόχρωση. Δίνει πολύ όγκο στις βλεφαρίδες μου και έντονο χρώμα. Φορώντας λοιπόν δύο στρώσεις από αυτή και λίγο μαύρο μολύβι, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και πολύ ανοιξιάτικο. Έτσι την λάτρεψα μέσα στον Απρίλιο!


♥ Πηγαίνοντας τώρα στα προϊόντα που αγάπησα για τα χείλη, αυτό που φορούσα σχεδόν καθημερινά πρωί-μεσημέρι είναι από Golden Rose της Velvet matte σειράς, το #26 (μάλλον σε κάθε μήνα θα σας έχω από μία αγαπημένη απόχρωση, δεν εξηγείται διαφορετικά, αν κρίνω από τα υπόλοιπα post με τα αγαπημένα μου :P δεν φταίω εγώ που μου αρέσουν τόσο πολύ σαν κραγιόν!) Το #26 λοιπόν, είναι ένα nude βερικοκί χρώμα με κάποιους ροζ υποτόνους, ή ένα ανοιχτό κοραλί θα μπορούσαμε να πούμε. Ήταν όπως είπα η αγαπημένη μου επιλογή μέσα σε όλο τον Απρίλιο όταν ήθελα κάτι φωτεινό στα χείλη μου! 



♥ Το τελευταίο αγαπημένο μου προϊόν, είναι επίσης κάτι που σας έχω δείξει και άλλες φορές, αλλά αυτή την φορά σε διαφορετική απόχρωση. Το μολύβι χειλιών από Essence στην απόχρωση 06 Satin Mauve ήταν λοιπόν η αγαπημένη μου επιλογή του προηγούμενου μήνα, όταν ήθελα κάτι πιο σκούρο στα χείλη μου, και αυτό που προτιμούσα για το βραδινό μου μακιγιάζ. Το χρώμα του είναι ένα σκούρο μοβ-καφέ, μία πολύ ωραία επιλογή για τα χείλη καθώς τα δείχνει να φαίνονται καλοσχηματισμένα και γεμάτα. Πολύ αγαπημένη απόχρωση λοιπόν και ειδικά του προηγούμενου μήνα!




Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα προϊόντα του ''χτες'', προϊόντα που είχα από καιρό στην συλλογή μου και τα ''ξανα-θυμηθηκα'' μέσα στον Απρίλη και άλλα που ήταν νέες αφίξεις και έγιναν αμέσως αγαπημένα!   
Ελπίζω να σας άρεσα το σημερινό post και να το βρήκατε ενδιαφέρον!
Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα  για τον μήνα Απρίλιο. Είχαμε κάποιο κοινό ή έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να με ακολουθήσετε στη σελίδα μου facebook για να έχουμε μια πιο καθημερινή επαφή καθώς μπορείτε να βλέπετε αναλυτικά τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ κάθε μέρα, αλλά θα σας περιμένω και σε twitter και instagram.

Σύντομα έρχεται νέο post, 
μέχρι τότε...

Πολλά φιλιά,

Μαρία

31 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα ολα τα αγαπημένα του μήνα.. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου... Έχω κι εγώ την μάσκαρα της L'oreal την Miss Manga καθώς και ένα μολύβι χειλιών της Essence στην αμέσως πιο ανοιχτή απόχρωση. Λατρεμένα προϊόντα! Μου άρεσε πολύ το κραγιόν σου από την Golden Rose, φαίνεται να έχει απίστευτη απόδοση και ανοιξιάτικο χρώμα!

    Καλό μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα γλυκιά μου (και ας είναι 9 του μηνός :P)...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Τα μολύβια χειλιών της essence είναι από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα ever, όπως και τα Golden Rose-velvet matte!
      Το 26 είναι πραγματικά ερωτευσιμο σαν χρώμα και το φοράω σχεδόν κάθε μέρα...

      Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου ♥

      Διαγραφή
  3. εχω και εγω την μασκαρα και την αγαπω τρελα! επισης το μολυβι χειλιων, την ventus κρεμα, το αρωμα moringa και το κραγιον golden rose τα εχω και τα χρησιμοποιω πολυ αυτην την περιοδο. ειδικα το αρωματακι, το βαζει και η κορη μου που ειναι 9 ετων! καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, αν και λίγο καθυστερημένα!
      Χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά αγαπημένα προϊόντα!
      Το συγκεκριμένο άρωμα είναι πραγματικά υπέροχο, οπότε καταλαβαίνω και την κορούλα σου που της αρέσει να το φοράει... χαχα :)

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αυτή η κρέμα της ventus είναι πολύ ωραία και γενικά,όλα τα προϊόντα τους είναι υπέροχα.Τα δοκιμάζω τώρα κι έχω μείνει έκπληκτη!! Την απόχρωση 26 από velvet matte την πήρα χθες και ξετρελάθηκα!!! <3
    Δυστυχώς,η miss manga μάσκαρα δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου...Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και λίγο καθυστερημένα , καλό μήνα Μικέλα μου :)
      Πραγματικά τα περισσότερα προϊόντα από την Ventus που δοκιμάζω τον τελευταίο καιρό είναι εξαιρετικά!
      Κρίμα που δεν σου άρεσε η miss manga, εμένα δεν σου κρύβω ότι είναι από τις αγαπημένες μου μάσκαρες.. :P

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα αγαπημενα σου! Έχω την ίδια απόχρωση στο μολύβι της essence και είναι τέλεια! Τα κραγιόν της golden rose ίσως να είμαι η μόνη που δε τα έχει δοκιμάσει ακόμα! Φιλιά, Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Τα μολύβια χειλιών της essence είναι εξαιρετικά και με υπέροχες αποχρώσεις!
      Τα κραγιόν της σειράς Velvet matte από την Golden Rose, είναι από τα καλύτερα κραγιόν που είχα ποτέ στη συλλογή μου!
      Αν τύχει, να δοκιμάσεις σίγουρα!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα αγαπημένα!! Το 26 της golden rose είναι τέλειο!! Και η παλέτα σκιών της essence!! Φιλάκιαα και καλό μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, (αν και λίγο καθυστερημένα :P)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα αγαπημένα μου :)
      Το 26 είναι πραγματικά ένα υπέροχο χρώμα, και η παλέτα της essence είναι σχεδόν η καθημερινή μου επιλογή!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ωραίες και πάλι οι επιλογές σου!
    όσο για το body mist, κι εγώ το προτιμώ για τη συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Ναι το συγκεκριμένο body mist είναι εξαιρετικό για αυτή την εποχή!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όμορφες επιλογές Μαρία μου! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Ventus, αλλά ακούγεται πολύ καλή! Το lip liner της Essence φαίνεται τέλειο! Η βούρτσα μοιάζει πολύ με την Tangle Teezer! Χαίρομαι που σου άρεσε!! Εγώ έχω δύο Tangle Teezer και πραγματικά δεν τις αλλάζω με καμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρτίνα, χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου!
      Η Ventus έχει εξαιρετικά και πολύ ποιοτικά προϊόντα, και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές!
      Αν τύχει να δοκιμάσει σίγουρα!
      Όσο για την βούρτσα πραγματικά την λάτρεψα τον τελευταίο καιρό :)

      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Moringa for ever!!! Το έχω σε body butter... Δοκίμασε το συνδυαστικά με το body mist και θα με θυμηθείς... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να πάρω και το body butter! Φαντάζομαι την διάρκεια και την ένταση του αρώματος συνδυαστικά!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτη η σειρα με τα κραγιον της Golden Rose ειναι υπεροχη!!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σειρά Velvet matte της Golden Rose είναι πραγματικά εξαιρετική!
      Είμαι φυσικά ήδη μέλος στο blog σου, και πραγματικά θαυμάζω την δουλειά σου!

      Πολλά φιλιά γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
  11. ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑΤΑΚΙ Ε? ΑΝΤΕ ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολλατάρα, το αρωματάκι πραγματικά είναι έρωτας!
      Αχ ναι, θέλω να πάρω και άλλα πραγματάκια από The Body Shop ^_^

      Φιλααααακια! ♥♥♥♥♥

      Διαγραφή
  12. πολύ ωραία αγαπημένα και κάποια είναι και δικά μου αγαπημένα!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και που έχουμε κάποια κοινά αγαπημένα! :)

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! το αποσμητικο απο sanex θα τρεξω να το παρω κι εγω!! φιλιαα απο http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/04/empties.html?showComment=1430901330291#c1240362180205570117

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Το συγκεκριμένο αποσμητικό της sanex είναι πραγματικά εγγύηση για μένα!
      Αν τύχει να το δοκιμάσεις, να μου πεις σίγουρα την γνώμη σου!

      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  14. Υπεροχα ολα και το κραγιον τελειο χρωμα , το moringa το εχω σε μικρο αρωμα και το λατρευω ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι όμορφο! ^_^
      Ναι η μυρωδιά του moringa είναι πραγματικά έρωτας! Θέλω όλα τα προϊόντα της σειράς :P

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Τα μολύβια χειλιών της Essence είναι πραγματικά εξαιρετικά και με υπέροχη γκάμα αποχρώσεων!

    Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένο body mist το moringa! Η σειρά αυτή της sanex μου άρεσε κι εμένα πολύ. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι το Μoringa έχει φοβερή μυρωδιά ^_^
      Αυτή η σειρά της sanex είναι πραγματικά εξαιρετική!

      Πολλά φιλιά κούκλα μου! :)

      Διαγραφή