Ετικέτες

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Unboxing Glowbox Μαΐου

Γεια σας beauties! Τι μου κάνετε; Σήμερα είμαι εδώ με ένα unboxing post για το Glowbox Μαϊού, ένα κουτί special edition με προϊόντα από την αγαπημένη Fresh Line!
Καθώς βρισκόμαστε στα μέσα Μαΐου και το καλοκαίρι πλησιάζει, αυτό το κουτί υπόσχεται να μας δροσίσει και να μας κάνει να μετράμε αντίστροφα της μέρες! 




Με την πρώτη ματιά βλέπουμε δροσερά και φωτεινά χρώματα (πράσινο, μπλε, πορτοκαλί) και ποιο συγκεκριμένα πέντε συσκευασίες της Fresh Line με πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα!





Τι λέτε; Πάμε να τα δούμε ένα-ένα; :) 


  • Το πρώτο προϊόν που πιάνω (και αυτό λόγω του φωτεινού του χρώματος :P ), είναι το αφρόλουτρο Mojito με δυόσμο και lime, (σε μορφή travel size, στα 60 ml, το συγκεκριμένο πωλείται με το ζύγι 30,00€/kg). Στη καρτέλα με τις πληροφορίες για τα προϊόντα, αναφέρεται ότι είναι ένα αναζωογονητικό αφρόλουτρο με αιθέριο έλαιο δυόσμου που περιορίζει την πνευματική κούραση και το άγχος αλλά και lime που τονώνει μοναδικά. Πρώτη εντύπωση; Μυρίζει πραγματικά mojito, μυρίζει καλοκαίρι :) 





  • Επόμενο προϊόν που πιάνω, είναι από την σειρά ''Αφροδίτη'', το Body Sculpture Intensive Serum, (σε μορφή travel size στα 60 ml, το συγκεκριμένο πωλείται 40,90€/250 ml). Στη καρτέλα αναφέρεται ότι είναι ένα σούπερ εντατικό serum το οποίο διεγείρει τη λιπόλυση, καταπολεμά την κυτταρίτιδα και κάποια από τα συστατικά που περιέχει είναι το πλαγκτόν, το ροζ πιπέρι, η καφεΐνη κ.α. Ένα προϊόν με εξίσου ενδιαφέρον άρωμα!





  • Και φτάσαμε στο ''γαλάζιο'' προϊόν του κουτιού και αυτό είναι το body splash για αναζωογόνηση και τόνωση από την σειρά ''Ποσειδώνας'' (σε μορφή travel size στα 20 ml, το συγκεκριμένο πωλείται 16,90€/100ml). Αναφέρει ότι η λεβάντα που περιέχει ενώνεται γλυκά με το περγαμόντο, το λεμόνι, την πιπερόριζα, το μάραθο και το ζεστό κέδρο δημιουργώντας ένα βοτανικό άρωμα για ευεξία. Και επειδή έχω ξανά χρησιμοποιήσει προϊόντα από την σειρά Ποσειδώνας, πραγματικά λατρεύω αυτό το άρωμα! 





  • Επόμενο προϊόν που πιάνω είναι, η αντηλιακή κρέμα προσώπου λεπτής υφής με SPF15 από την σειρά ''Ήφαιστος'' (σε μορφή travel size στα 15ml, το συγκεκριμένο πωλείται στα 22,90€/30ml). Πρόκειται για μία αδιάβροχη αντηλιακή κρέμα με φυσικά φίλτρα, πλούσια σε εκχυλίσματα από μάραθο, άρνικα, καλέντουλα, που σε συνδυασμό με άλλα φυτικά συστατικά προσφέρουν ιδανική αντιοξειδωτική προστασία. Κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος και τις λιπαρές επιδερμίδες. 





  • Τελευταίο προϊόν του κουτιού, είναι το σαμπουάν στερεής μορφής γα λάμψη και αναζωογόνηση της σειράς ''Τερψιχόρη'' (προϊόν σε full size, πωλείται 13,50/70ml). Το προϊόν περιέχει αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών, μηλόξυδο και προβιταμίνη Β5, επαναφέρει την λάμψη και την απαλότητα στα μαλλιά, ενώ τα καθαρίζει με τον πιο ευγενικό τρόπο και βαμμένα και θαμπά μαλλιά. Είναι κάτι που ομολογώ, ανυπομονώ να δοκιμάσω!


Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που περιείχε το Glowbox Μαΐου. Είναι ένα κουτί που πραγματικά με άφησε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένη, και το οποίο επίσης, γέμισε μυρωδιές όλο το σπίτι! Θα αρχίσω αμέσως τις δοκιμές! :)

Πως σας φάνηκαν τα προϊόντα; Μήπως έτυχε να το παραγγείλετε και εσείς;
Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Θα είμαι πίσω σύντομα με νέο post!
Stay tuned!

Πολλά φιλιά,

Μαρία♥

24 σχόλια:

  1. 4/5 ΕΙΝΑΙ TRAVEL SIZE... ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΆΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως, τα 4 απο τα 5 προϊόντα είναι travel size, αλλά και πάλι η FRESH LINE, είναι τόσο αξιόλογη και αγαπημένη μου εταιρία που δεν ήθελα με τίποτα να χάσω αυτό το κουτι του GLOWBOX! Και έμεινα πολύ ικανοποιημένη γιατί λατρεύω τα προϊόντα τους! :)

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι να χαρείς τα προϊόντα, Μαράκι! Εγώ μόλις το πήρα στα χέρια μου χθες, δοκίμασα το body splash Ποσειδώνας και μου έκανε εντύπωση ότι παρέμεινε στο δέρμα για τουλάχιστον 2-3 ώρες, οπότε είναι ό,τι πρέπει για τώρα που καλοκαιριάζει! Επόμενο που θέλω να δοκιμάσω άμεσα είναι η αντηλιακή προσώπου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το body splash Ποσειδώνας είναι από τς αγαπημένες μου μυρωδιές, και αν και body splash έχει πολύ καλή διάρκεια! :)
      Καλές δοκιμές και σε σένα γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ένα τέλειο κουτάκι Μαρακι μου! Δοκίμασα το solid shampoo και είναι απίθανο! Ανυπομονώ να δοκιμάσω και όλα τα υπόλοιπα! Καλές δοκιμές και σε σένα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ αξιόλογο κουτάκι Μαρτίνα μου!
      Δεν εχω δοκιμάσει ακόμη το solid shampoo αλλά το έχω βάλει στο πρόγραμμα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο κουτάκι , να τα χαρείς όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω κάτι χρόνια να πάρω κάτι από αυτήν την εταιρεία... οπότε δεν έχω άποψη! Σου εύχομαι να τα χαρείς όλα & να είναι ποιοτικά... Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάω τα προϊόντα της Fresh Line, και το συγκεκριμένο κουτάκι το βρήκα εξαιρετικό!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραιο κουτακι!! το περιμενω κι εγω!! φιλιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ένα υπέροχο κουτάκι!
      Εύχομαι να το χαρείς και εσύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ξ-Ε-Τ-Ρ-Ε-Λ-Α-Θ-Η-Κ-Α!
    Αν το προλάβω, θα το πάρω σίγουρα!
    Θέλω υπερβολικά πολύ να δοκιμάσω το "στερεό" σαμπουάν, μιας & έχω ακούσει τα καλύτερα! :)
    Φοβερές & οι φωτογραφίες, που με κάνουν να το θέλω ακόμη περισσότερο!

    Καλό απογευματάκι Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
      Σε περίπτωση που το πάρεις, εύχομαι να το χαρείς και εσύ και θα περιμένω να ακούσω την γνώμη σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. τελειο Μαρακι μου! να το χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα
    Εγω το παρέλαβα το κουτί μου κ ήταν μια ευχάριστη πρώτη επαφή με την εταιρία. Το μονο που μου φάνηκε έντονο ήταν το mist ποσειδωνας, παρόλο που η μυρωδιά "θάλασσας" που αποπνέει είναι πολυ οικεία μου έβγαζε οτι είναι αντρικό άρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το body splash Ποσειδώνας έχει μια μυρωδιά καθαριότητας και αναζωογόνησης! Θυμίζει πολύ θάλασσα, και προσωπικά εμένα είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές!
      Εύχομαι να χαρείς όλα τα προϊόντα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Με γεια σου ^^ πραγματικα υπεροχο ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Ναι είναι εξαιρετικό κουτί!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Με γεια σου Μαράκι μου, να το χαρείς το κουτάκι, είναι ωραίο! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το σαμπουάν σε στερεή μορφή, έχω ακούσει καλά λόγια γενικά γι'αυτά τα σαμπουάν! Φιλάκια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!
      Το σαμπουάν σε στερεή μορφή είναι ένα προϊόν που έχω βάλει στο πρόγραμμα να δοκιμάσω -μέσα τις επόμενες μέρες-! Έχω ακούσει και εγώ τα καλύτερα!

      Πολλά φιλιά ღ

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα κι από εμένα, Σε έχω αναφέρει στο δικό μου blog στην αντίστοιχη ανάρτησή μου για το Glowbox, ελπίζω να είναι οκ! Δες την εδώ:
    http://amoderngreekwoman.blogspot.gr/2015/05/glowbox.html
    Καλή συνέχεια!!! Κέλλυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά!
      Πάω αμέσως να διαβάσω και το δικό post!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή