Ετικέτες

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Collective Haul part 2 (Dust+Cream, H&M etc.) + H&M Conscious Challenge!

Γεια σας beauties και καλό μήνα! Τι κάνετε; Σήμερα είμαι πάλι εδώ με το δεύτερο μέρος του Collective Haul που σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας ετοιμάσω. Το part 2 λοιπόν, περιλαμβάνει καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης αλλά και ρούχα. Συγκεκριμένα στο σημερινό post θα δείτε αγορές από τα Dust+Cream, Η&M, Smilepharmacy, Funky Fish και ένα δώρο μαζί με το περιοδικό Celebrity.
(*Μπορείτε να κάνετε κλικ σε κάθε φωτογραφία, για να βλέπετε καλύτερα τα προϊόντα, καθώς και τα swatches!)



Πάμε να αρχίσουμε λοιπόν;

Αρχίζω λοιπόν με την σακουλίτσα μου από τα Dust+Cream, που επισκέφτηκα πριν περίπου μία βδομάδα στα Γιάννενα.

♥ Πρώτο πραγματάκι που πήρα είναι μία παλέτα σκιών από την Lovely, το Nude make up kit. Η παλέτα περιλαμβάνει 12 σκιές, σε αρκετά γήινους τόνους, χρώματα σε ζεστούς τόνους όπως κάποια ροζ, καφέ κ.α. και κάποια σε πιο ψυχρούς τόνους όπως κάποιες αποχρώσεις του μπλε, σκούρο καφέ κ.α. Κάποιες από τις σκιές έχουν ελαφρύ shimmer, κάποιες πιο έντονο, αλλά και κάποιες είναι ματ. Να πω ότι, οι ματ αποχρώσεις δεν έχουν τόσο έντονη απόδοση, αλλά οι υπόλοιπες γράφουν πολύ καλύτερα. Φυσικά από κάτω θα σας έχω και swatches για να δείτε πως γράφουν τα χρώματα. Η συγκεκριμένη παλέτα είναι πολύ οικονομική, (κοστίζει μόλις 3,50€) και για τα χρήματα της τη θεωρώ πολύ καλή.




♥ Στη συνέχεια, πήρα μία μονή σκιά, από την Beauty line cosmetics το Νο.174, το οποίο είναι ένα κόκκινο-χάλκινο χρώμα με σατινέ εφέ, μία απόχρωση που πραγματικά λάτρεψα μόλις την είδα.  Η απόδοση αυτή της σκιάς είναι φοβερή με ένα απλό άγγιγμα, (θα δείτε και παρακάτω το swatch  του). Θέλω πολύ να πάρω κι άλλες αποχρώσεις από αυτές τις σκιές, γιατί είναι εξαιρετικές, και πάρα πολύ οικονομικές (κοστίζει μόνο 1,50€ η μία). Σίγουρα αν δεν τις έχετε δοκιμάσει, σας προτείνω να τις τσεκάρετε!




♥ Το τελευταίο προϊόν για τα μάτια που πήρα, είναι ένα eyeliner της εταιρίας Dust+Cream, το #125 (σκούρο καφέ). Είναι ένα eyeliner με πινελάκι από τριχούλες, και το χρώμα του είναι ένα πολύ έντονο καφέ σκούρο. Στο συγκεκριμένο δεν σας έχω swatch γιατί δεν θέλω να το ανοίξω ακόμα, (γιατί ξέρετε τα eyeliner στεγνώνουν σχετικά γρήγορα). Από το tester που δοκίμασα όμως στο χέρι μου, να σας πω ότι έκανα μια γραμμή για να δω το χρώμα του και πως γράφει και το άφησα λίγο να στεγνώσει, και μετά παρατήρησα ότι μόλις πήγα να το βγάλω ήταν πολύ σταθερό. Μόλις αρχίσω να το χρησιμοποιώ, αν σας ενδιαφέρει, θα σας πω σίγουρα πως ''δουλεύει''. Υπάρχουν και πολλές άλλες αποχρώσεις, όπως πράσινο, δύο διαφορετικά μπλε, ένα πιο ανοιχτό καφέ κ.α. (κοστίζει 2,50€ το ένα)



♥ Περνώντας στα χείλη, πήρα ένα κραγιόν από την Beauty line cosmetics το Νο.27, το οποίο είναι σε μία ροδακινί απόχρωση. Είναι ένα υπέροχο χρώμα για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Το συγκεκριμένο κραγιόν έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος και σχετικά καλή διάρκεια στα χείλη. Έχει ενυδατική σύσταση σαν κραγιόν, αλλά λίγη ώρα μετά την εφαρμογή του, φεύγει η κάποια γυαλάδα που είχε στην αρχή και γίνεται ημι-ματ, και αρκετά σταθερό. Τα συγκεκριμένα κραγιόν της Beauty line cosmetics, τα θεωρώ πολύ αξιόλογα καθώς παράλληλα είναι και πολύ οικονομικά (κοστίζει 2,50€ το ένα)




♥ Επίσης πήρα και ένα μολύβι χειλιών από την Beauty line cosmetics το #009 Dusty Rose, ένα χρώμα που είναι συνδυασμός ροζ με πορτοκαλί. Είναι μία απόχρωση αρκετά ιδιαίτερη (και είναι πολύ ωραίο συνδυαστικά με το προηγούμενο κραγιόν, -λίγο πιο σκούρο περίγραμμα, και λίγο πιο φωτεινό εσωτερικό). Σαν σύσταση, το συγκεκριμένο μολύβι είναι αρκετά μαλακό, και σταθερό στα χείλη. (κοστίζει 1,99€ το ένα)




♥ Κάτι τελευταίο που πήρα από τα Dust+Cream, είναι ένα βερνίκι νυχιών από την Beauty line cosmetics το #645, ένα παστέλ ροζ-ροδακινί χρώμα (όπως βλέπετε έχω πάθει κάτι με τα ροζ-ροδακινί-κοραλλί χρώματα :P και θα φανεί και στη συνέχεια) Τα συγκεκριμένα βερνίκια νυχιών είναι από τα αγαπημένα μου εδώ και χρόνια, έχω πολλές αποχρώσεις και είναι πραγματικά πάρα πολύ οικονομικά (κοστίζει 1,50€ το ένα). Η σύσταση τους είναι οπακ, οι περισσότερες αποχρώσεις και μόνο με ένα χέρι γράφουν τέλεια, στεγνώνουν πάρα πολύ γρήγορα και έχουν καλή διάρκεια στα νύχια. Τέλος να μην ξεχάσω να πω, ότι έχουν τεράστια γκάμα χρωμάτων!



♥ Συνεχίζω με κάποια πραγματάκια που μου ήρθαν από το ebay. Αρχικά πήρα ένα σετ με 12 μολύβια χειλιών (το ένα από τα 12, είναι μολύβι για τα μάτια). Οι αποχρώσεις τους όπως θα δείτε και παρακάτω είναι οι περισσότερες πιο σκούρες, και κάποιες άλλες πιο ανοιχτές, περιλαμβάνει κόκκινα-μπορντό, καφέ, μοβ, nude κ.α. Παρατήρησα ότι δεν έχουν όλα την ίδια σύσταση, κάποια είναι λίγο πιο ξηρά και κάποια πιο μαλακά, γράφουν όμως όλα πολύ καλά, και επιχείρησα και να γεμίσω τα χείλη μου και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Από κάτω θα δείτε μία-μία τις αποχρώσεις. Το σετ κοστίζει 3,03€ και ο πωλητής που το προμηθευτικά είναι: soure885




♥ Επίσης από το ebay πήρα δύο long lasting lip gloss με ματ εφέ, της Menow, το #15 και το #12. Είχα ξανά πάρει άλλες δύο πιο σκούρες αποχρώσεις και μπορείτε αν τις δείτε εδώ. Το #15 είναι ένα neon ροζ, πολύ έντονο και ανοιχτό, ένα πολύ ωραίο χρώμα για καλοκαίρι. Το #12 είναι ένα έντονο κοραλλί χρώμα επίσης υπέροχο για καλοκαίρι. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από την σύσταση τους, την απόδοση και της διάρκεια τους σαν προϊόντα (γι'αυτό άλλωστε ξανά αγόρασα και της ίδιας εταιρίας) Ο πωλητής που τα επέλεξα είναι δεν είναι ο ίδιος που είχα πάρει και τα προηγούμενα, είναι: shenhua20142014  Από τον συγκεκριμένο πωλητή, κάνανε να μου ρθουν περίπου 17 μέρες! (κοστίζει 0.91€ το ένα)




♥ Συνεχίζω με δύο πραγματάκια που πήρα πριν λίγο καιρό από ένα online φαρμακείο το Smilepharmacy, σε μία παραγγελία που είχα κάνει με την μαμά μου που χρειαζόταν κάποια πράγματα. Το πρώτο είναι ένα καθαριστικό προσώπου από την Mey, το οποίο μου το έχει συστήσει ο δερματολόγος μου τον τελευταίο καιρό που κάνω μία θεραπεία για την ακμή. Δεν σας λέω περισσότερα γι'αυτό, καθώς μπορείτε να δείτε ένα mini review εδώ. (Από το online φαρμακείο που το πήρα εγώ, κοστίζει 14,25€)



♥ Το άλλο πραγματάκι που πήρα από το φαρμακείο είναι ένα lip care από την Apivita, με pink rose. Έχω δοκιμάσει αυτό στη μπλε συσκευασία με το cocoa butter, και αυτό στη μπορντό με το blackcurrent... και μου άρεσαν πάρα πολύ. Αφού τα τέλειωσα και τα δύο λοιπόν, έπρεπε να πάρω άλλο. Ε αυτό με το pink rose έγινε το αγαπημένο μου! Το άρωμα του είναι φανταστικό (αν σας αρέσει το άρωμα του τριαντάφυλλου να το τσεκάρετε οπωσδήποτε), αφήνει ένα ελαφρύ ροζ χρώμα και είναι απίστευτα ενυδατικό, όπως και τα άλλα. Τα lip care της Apivita, θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης για τα χείλη και σίγουρα τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει εγώ. Μπορείτε να δείτε αναλυτικό review εδώ (Από το online φαρμακείο που το πήρα εγώ, κοστίζει 3,23€)



♥ Τώρα πάμε σε κάποιες μεμονωμένες αγορές καλλυντικών. Η πρώτη είναι ένα κραγιόν της Sixteen, το Νο.424 από ένα μαγαζί στη Ηγουμενίτσα, το Funky Fish. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι ένα πολύ ανοιχτό ροζ. Έχει αρκετά καλή σύσταση, είναι πολύ ενυδατικό σαν κραγιόν, σίγουρα δεν έχει πολύ καλή διάρκεια στα χείλη, αλλά δεν φεύγει και μέσα στην πρώτη ώρα. Είναι ένα πολύ οικονομικό προϊόν (κοστίζει 1,80€)




♥ Επίσης το περιοδικό Celebrity Φεβρουαρίου, είχε μαζί και μία πούδρα της MD Professionel, την compact  powder, στο Νο.303. Είναι μία μέτρια απόχρωση, όχι πολύ ανοιχτή, αλλά όχι και σκούρα. Έχει καλή κάλυψη και με κρατάει ματ για πολλές ώρες, χωρίς όμως το αποτέλεσμα που δίνει να είναι φορτωμένο. Την τοποθετώ με πινέλο, και δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα.



♥ Ακόμη, στον Μασούτη, βρήκα από την Garnier, το ντεμακιγιάζ ματιών Express 2σε1, (1+1 δώρο). Ήθελα εδώ και καρό να δοκιμάσω το συγκεκριμένο ντεμακιγιάζ ματιών, καθώς είχα ακούσει πολύ καλά λόγια. Εδώ και χρόνια χρησιμοποιούσα το διφασικό της Loreal, από το οποίο ήμουν αρκετά ικανοποιημένη, αλλά ήθελα πολύ να δοκιμάσω και αυτό. Βέβαια το τελευταίο καιρό έχω βάλει σε ''δράση'' το νεράκι της Bioderma, και πραγματικά έχω εκπλαγεί με το πόσο αποτελεσματικό είναι και για το ντεμακιγιάζ των ματιών! Οπότε θα τα χρησιμοποιώ διαδοχικά! Και μετά την τεράστια πολυλογία μου, επιστρέφοντας στο διφασικό της Garnier, να σας πω ότι μπορείτε να τα βρείτε τον τελευταίο καιρό, σε πολλά σούπερ μάρκετ και στα Hondos Center (1+1 δώρο) και είναι στα 3,98€



Και τώρα φτάσαμε στα ρούχα που αγόρασα... (Και τα 3 που θα σας δείξω είναι από τα H&M.) Πάμε στο πρώτο;

♥ Το πρώτο που πήρα, πριν 3 βδομάδες περίπου, (από τα Η&Μ του Βόλου) είναι μία κλασσική ζακετούλα, σε ένα γλυκό ροζ-λουκουμί χρώμα. Δεν είναι από τις πολύ λεπτές ζακέτες, είναι πολύ καλή για θερμοκρασίες άνοιξης με μία μπλούζα από μέσα. Να σας πω ότι λάτρεψα το χρώμα της, (έχω μία εμμονή με αυτό το χρώμα τον τελευταίο καιρό!) Βέβαια την είχε και σε πολλά άλλα χρώματα, όπως μπλε, πράσινο, μουσταρδί, σιέλ κ.α. Από κάτω σας την δείχνω σε φωτογραφία, καθώς και φορεμένη πως την συνδύασα με ένα ακόμη καινούριο ρούχο που σας δείχνω παρακάτω. (κοστίζει 9,99€)



♥ Ακόμη μία ζακέτα που πήρα πριν περίπου 6 μέρες (από τα Η&Μ στα Γιάννενα, στο συγκρότημα με τα ΙΚΕΑ) είναι μία ζακέτα διαφορετικής φιλοσοφίας από την προηγούμενη. Είναι πιο μακριά, ίσιου μάκρους μπροστά και πίσω, με πολύ λεπτή πλεκτή ύφανση σε ένα fluo κοραλλί-ροζ χρώμα. Είναι μία ζακέτα που μπορούμε να φορέσουμε και καλοκαίρι. Την είχε επίσης και αυτή και σε άλλα χρώματα, πράσινο, μπλε, γκρι κ.α. Την φοράω με δύο διαφορετικούς τρόπους, και μπορείτε να την δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω. (κοστίζει 9,99€)



♥ Και το τελευταίο ρούχο που πήρα την ίδια μέρα με την προηγούμενη ζακέτα, είναι ένα floral φορεματάκι. Είναι σε μαύρο χρώμα και έχει μικρά ροζ τριαντάφυλλα. Το κόψιμο του είναι με σουρίτσα στη μέση, και πιο χυτό πιο κάτω και το μάκρος του είναι περίπου μία παλάμη πάνω από το γόνατο. Το ύφασμα του είναι πολύ δροσερό (πολύ καλό για καλοκαίρι)! Λάτρεψα το κόψιμό του, καθώς το floral σχέδιο του. Είδατε και στις παραπάνω φωτογραφίες πως το συνδύασα με τις ζακέτες που πήρα και παρακάτω θα το δείτε και μόνο του. (κοστίζει 14,99€)



** Τέλος, μιλώντας τόση ώρα για τα H&M, θέλω να σας αναφέρω και την καμπάνια που λαμβάνει χώρα αρκετό καιρό τώρα, μια καμπάνια σχετική με την ανακύκλωση ρούχων! Μπορείτε να πάτε τα παλιά σας ρούχα, στο κοντινότερο σας κατάστημα H&M, ρούχα τα οποία δεν θέλετε και δεν φοράτε πια, σε ότι κατάσταση και να είναι, είτε καλά, είτε φθαρμένα, και να τα δώσετε για ανακύκλωση. Για κάθε σακούλα που δίνετε, παίρνετε ένα κουπόνι με 15% έκπτωση για τις επόμενες σας αγορές. Τα κουπόνια δεν είναι απαραίτητο να τα εξαργυρώσετε την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε, καθώς έχουν διάρκεια ζωής ως και τον Αύγουστο. Επίσης εκτός της ανακύκλωσης, κάποια έσοδα προσφέρονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. Για περισσότερα σχετικά με την ανακύκλωση και την καμπάνια μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ 

Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια που πήρα το τελευταίο διάστημα, και έτσι τελειώνει και το δεύτερο μέρος του Collective Haul. Το part 1 μπορείτε να το δείτε εδώ!


Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό post και φυσικά θα περιμένω να ακούσω κάτω στα σχόλια τις εντυπώσεις σας, αν έχετε δοκιμάσει κάτι και εσείς από τα παραπάνω, καθώς αν θα θέλατε να δείτε και review από κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα. 

Επίσης ποια ζακέτα σας άρεσε περισσότερο συνδυαστικά με το φορεματάκι;


Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να με ακολουθήσετε στη σελίδα μου στο facebook για να έχουμε μια πιο καθημερινή επαφή, καθώς και σε twitter και instagram.

Σύντομα θα είμαι πίσω με τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε!
Μείνετε συντονισμένοι!
Μέχρι το επόμενο post λοιπόν...

Πολλά φιλιά,


Μαρία♥

26 σχόλια:

  1. ωωω τι ωραιο χρωματα μια γλυκα εισαι, με γεια σου ολα ^_^!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με γεια!!!! Αυτή τη χάλκινη σκιά θα την πάρω κι εγώ φαίνεται τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Αυτή η σκιά είναι πραγματικά πολύ καλή, και δοκιμάζοντας τη τόσο καιρό, μπορώ να πω ότι μένει πολύ σταθερή για ώρες στα βλέφαρα! Είναι μια σκιά εξαιρετική ποιότητας!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ω, λάτρεψα τα νυχάκια και τη ζακετούλα σου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεελα βρε γλυκιά μου, πάντα με τα γλυκά σου λόγια!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Πολλά πολλά φιλιά!!! ♥

      Διαγραφή
  4. αααα τι ωραία!!με γεια!!!
    τέλειο το κραγιόν από beauty line και το μολύβι!!
    και πρέπει κάποια στιγμή να πάρω κραγιόν από Menow!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Αυτά τα κραγιόν από Menow είναι εξαιρετικά, και βγαίνουν σε πολλές αποχρώσεις.
      Να τα δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. αυτά τα μολυβάκια ήθελα να τα πάρω και γωωω!! αλλά μετά σκέφτομαι τι θα τα κάνω όλα αυτά? :Ρ χαχ! και έτσι δεν τα παρήγγειλα.χαχα . με γεια σου όλα!!! πειράζει που λάτρεψα το τσαντάκι? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... σε καταλαβαίνω! Εγώ δεν είχα πολλά μολύβια χειλιών και ήθελα πολύ να τα πάρω, και κάποιες αποχρώσεις τις έδωσα στην κολλητή μου γιατί σίγουρα δεν θα τα φορούσα όλα!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το τσαντάκι!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα πραγματάκια!
    Τα lipgloss της Menow έχουν φοβερή απόδοση και οικονομική τιμή!
    Να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ναι τα υγρά κραγιόν της Menow είναι εξαιρετικά!

      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Τέλειες οι αγορές σου Μαρία μου!! Ειδικά η ζακέτα είναι φοβερή!!!Super ανοιξιάτικο χρώμα!!!
    Αλλά και η nude παλέτα είναι πολύ ωραία!!! Να τα χαρείς όλα!!! Πολλά Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα πραγματάκια, Μαρία μου! Η παλετίτσα φαίνεται φανταστική και πολύ οικονομική! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Beauty Line, και μου αρέσουν πολλά από όσα μας έδειξες! Πολύ ωραίες και οι επιλογές σου από το smilepharmace, αλλά και τα ρουχαλάκια!! Πολύ ανοιξιάτικα!! Να τα χαρείς όλα!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρτίνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν! ^_^
      Τα περισσότερα προϊόντα από Beauty Line Cosmetics που έχω δοκιμάσει είναι πραγματικά εξαιρετικά! Αν τύχει, σίγουρα να δοκιμάσεις κάποια σκιά ή κάποιο βερνίκι νυχιών!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Με γεια! Τι όμορφα πραγματάκια πήρες! Ξετρελάθηκα με την παλέτα, την σκιά, το κραγιόν και το μολύβι χειλών απο beauty line! Τέλειες και οι ζακέτες σου, μου αρέσει κι εμένα πολύ αυτό το χρώμα. Σαν συνδυασμός μου άρεσε περισσότερο η δεύτερη. Να τα χαρείς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Μαρία!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. τι ομορφο post! το ευχαριστηθηκα πολυ ,σε απολαυσα με τα ανοιξιατικα σου τα λουλουδατα σου,σκετη κουκλιτσα! και εμαθα και πολλα νεα προιοντα που δεν ηξερα οπως για την παλευα σκιων ,τα Lip gloss καθως και τα beauty line! σιγουρα θα δοκιμασω κατι απο αυτα! φιλακια πολλααα και να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου για τα γλυκά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Αν τύχει και δοκιμάσεις κάτι, σίγουρα περιμένω την γνώμη σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. το βερνίκι 645, το 15 από menow και το sixteen κραγιόν τα ζήλεψα...μεγειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο ποστ.Τα βερνίκια και τα κραγιόν beauty line είναι εγγύηση.Φιλάκια
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Όντως τα βερνίκια και τα κραγιόν beauty line είναι χρόνια για μένα εγγύηση!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα μεγειά! Μου φαίνεται πως πρέπει να περάσω μία βόλτα από τα Dust+Cream με τόσα που είδα και θέλω να δοκιμάσω!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή