Ετικέτες

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Gaia & Ventus review!

Γεια σας beauties, Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη. Ξέρω, έχω πολύ καιρό να γράψω, και αυτό είναι το πρώτο μου post μετά τις διακοπές το Πάσχα, αλλά σήμερα είμαι εδώ με ένα post-review για τα προϊόντα από Gaia και Ventus που δοκιμάζω τον τελευταίο καιρό και ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον! Τα προϊόντα που μου στάλθηκαν είναι πολλά όπως θα δείτε και στη παρακάτω φωτογραφία, αλλά εγώ θα σας μιλήσω για αυτά που δοκίμασα και εξακολουθώ να χρησιμοποιώ, καθώς κάποια δεν μπορούσα να τα δοκιμάσω καθώς προορίζονταν για το πρόσωπο και σας έχω πει ότι ακολουθώ συγκεκριμένη θεραπεία για μια έξαρση ακμής που έπαθα μέσα στον Χειμώνα, οπότε κάποια από αυτά τα έδωσα σε δικά μου πρόσωπα που ήθελαν πολύ να τα δοκιμάσουν.




Τι λέτε, πάμε να δούμε ποια δοκίμασα εγώ;


♥ Ξεκινώντας με τα δύο προϊόντα από την Gaia που δοκίμασα, θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου hydrating body oil & massage με olive και pistachio. Είναι ένα λαδάκι σώματος, με συσκευασία σε μορφή σπρέι. Αναλυτικά ας δούμε τα συστατικά του: Αρχικά, περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, λάδι άργκαν και macadamia, καθώς και αμυγδαλέλαιο και έλαιο τζοτζόμπα. Αναφέρει πως συνδυάζει φυτικά έλαια με πλούσιες θρεπτικές και μαλακτικές ιδιότητες καθώς και βιταμίνες με ενυδατική κα αντιοξειδωτική δράση, διατηρώντας την επιδερμίδα βαθιά ενυδατωμένη. Επίσης αναφέρει πως τα αιθέρια έλαια λεβάντας και εσπεριδοειδών που περιέχει, αφήνουν το δέρμα ευχάριστα αρωματισμένο χαρίζοντας ενέργεια και ευεξία. Τέλος στη συσκευασία αναγράφετε πως απορροφάται γρήγορα, έχει μη λιπαρή σύνθεση και είναι για όλους τους τύπους δέρματος καθώς και ότι είναι προϊόν parabens free, mineral oil free, και δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Σύμφωνα με την δική μου γνώμη, είναι ένα υπέροχο λαδάκι σώματος το οποίο μπήκε και επάξια στα αγαπημένα μου προϊόντα του προηγούμενου μήνα. Έχει ένα ευχάριστο και διακριτικό άρωμα, προσφέρει βαθιά ενυδάτωση στο δέρμα και όντως απορροφάται άμεσα. Θεωρώ βέβαια πως αφήνει κάποια μικρή λιπαρότητα στα χέρια, όταν το απλώσετε, αλλά είναι αμελητέα. Είναι ένα προϊόν που σίγουρα οι πιο ξηρές επιδερμίδες θα λατρέψουν αλλά και οι κανονικές θα το αγαπήσουν εξίσου! Εμένα το δέρμα μου είναι κανονικό και στα πόδια είναι συνήθως λίγο πιο ξηρό. Το συγκεκριμένο λαδάκι το τελευταίο διάστημα αντικατέστησε τις περισσότερες ενυδατικές σώματος που χρησιμοποιούσα, αλλά και άλλα αγαπημένα μου λαδάκια. Το λάτρεψα και σας προτείνω σίγουρα να το δοκιμάσετε!


♥ Το επόμενο προϊόν από την Gaia που δοκίμασα είναι η foot cream με olive και pistachio. Είναι μία κρέμα για τα πόδια, και στη συσκευασία της αναγράφετε ότι περιέχει: ελιά, φιστίκι, έλαιο αργκάν, αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, γλυκερίνη, αλλαντοίνη, προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε. Αναφέρει ότι είναι μία κρέμα ιδανική και ξηρό και ταλαιπωρημένο δέρμα καθώς όλα τα συστατικά της συνδυάζουν επουλωτική, καταπραϋντική, θρεπτική, ενυδατική και μαλακτική δράση. Επίσης αναγράφεται ότι είναι και αυτό προϊόν parabens free, mineral oil free, και δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Σύμφωνα με μένα, είναι μία πολύ καλή κρέμα ποδιών με υπέροχο άρωμα (παρόμοιο με το προηγούμενο άρωμα από το λάδι σώματος), προσφέρει πολύ βαθιά ενυδάτωση και αφήνει εξαιρετικά μαλακό και περιποιημένο το δέρμα. Σίγουρα λόγω της τόσης ενυδάτωσης που παρέχει, μένει και κάποια περιττή λιπαρότητα στα χέρια και στη περιοχή των ποδιών, αλλά αν πλύνετε τα χέρια σας μετά την εφαρμογή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι ξηρές επιδερμίδες, με αρκετά ξηρά πόδια, είμαι σίγουρη ότι θα την αγαπήσετε και θα δείτε ότι κάνει πολύ καλή δουλεία στην ενυδάτωση. Δοκιμάστε την!


♥ Πηγαίνοντας τώρα στα προϊόντα Ventus που δοκίμασα, θα αρχίσω πάλι με το αγαπημένο μου και αυτό είναι άρωμα eau de toilette, το Winter Nights. Είναι σε πλαστική συσκευασία των 30ml, πολύ βολική για την τσάντα. Το άρωμα του είναι αρκετά χειμωνιάτικο, οπότε λίγο βαρύ, μου θυμίζει άρωμα λουλουδιών αλλά μου αφήνει και ένα γλυκό άρωμα βανίλιας. Είναι μία υπέροχη μυρωδιά για μένα ειδικά για τα χειμωνιάτικα βράδια. Αν σας αρέσουν τα ελαφρώς λουλουδένια αρώματα, αλλά σε συνδυασμό με γλυκιά εσάνς βανίλιας, τότε πρέπει σίγουρα να το μυρίσετε!




♥ Επόμενο προϊόν που δοκίμασα από την εταιρία Ventus, είναι το creamy hydrating body scrub με sugar cream & pistachio. Είναι ένα scrub σώματος με άρωμα ζάχαρης και φιστικιού, και περιέχει φυσικούς κόκκους αμυγδάλου, βιταμίνη Ε, βούτυρο καριτέ, και έλαια ελιάς, αμυγδάλου και καρύδας. Αναφέρει ότι προσφέρει βαθύ καθαρισμό, απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα και επιπλέον, τονώνει και ενυδατώνει το δέρμα. Επίσης αναφέρει ότι έχει φιλικό pH για το δέρμα, δεν περιέχει parabens, σιλικόνες, και δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Σύμφωνα με εμένα, το άρωμα του είναι πολύ γλυκό, αλλά μου θυμίζει και έντονα το αμύγδαλο, λόγω των κόκκων αμυγδάλου που περιέχει. Κάνει όντως βαθύ scrub στο δέρμα, χωρίς όμως να το γδέρνει, και αφήνει το δέρμα πολύ μαλακό και ενυδατωμένο. Το άρωμα του μένει στο δέρμα και μετά το μπάνιο, ειδικά αν το συνδυάσετε και με το παρακάτω προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω αμέσως...


♥ Αυτό το προϊόν λοιπόν είναι το hydrating body butter με sugar cream & pistachio. Είναι ένα βούτυρο σώματος και αυτό με ένα γλυκό άρωμα ζάχαρης και φιστικιού, (αλλά δεν έχει το άρωμα του αμυγδάλου όπως το προηγούμενο) το άρωμα  του body butter, να σας πω ότι μου αρέσει περισσότερο γιατί μυρίζει πιο γλυκά και πιο έντονα φιστίκι . Τα συστατικά του είναι: βούτυρο καρύδας, βούτυρο καριτέ, κερί μέλισσας, γλυκερίνη, αμυγδαλέλαιο και βιταμίνη Ε. Αναφέρει ότι είναι μία κρέμα σώματος που προσφέρει ενυδάτωση και είναι κατάλληλη και για ξηρά-αφυδατωμένα δέρματα. Τέλος αναφέρει ότι δεν περιέχει parabens, σιλικόνες, και δεν κάνει πειράματα σε ζώα. Σύμφωνα με την δική μου γνώμη είναι ένα βούτυρο σώματος με πλούσια υφή και έντονο άρωμα, που προσφέρει εντατική ενυδάτωση και εξαιρετικά μαλακή επιδερμίδα για ώρες. Θεωρώ ότι κρατάει σε καλό επίπεδο την υγρασία του δέρματος και το άρωμα του προϊόντος διαρκεί για ώρες στην επιδερμίδα. Επίσης αν και έχει πλούσια υφή και είναι πηχτό, δεν αργεί να απορροφηθεί όπως άλλα βούτυρα σώματος και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Είναι μία εξαιρετική κρέμα σώματος και σίγουρα σας την προτείνω!


♥ Ένα ακόμη προϊόν για την ενυδάτωση, συγκεκριμένα των χεριών, αλλά και του σώματος, είναι η hand cream με olive oil & almond oil. Αναλυτικά περιέχει: εκχυλίσματα αλόης, καλέντουλας, χαμομηλιού, βιολογικό ελαιόλαδο, αμυγδαλέλαιο, αλλαντοϊνη, βιταμίνες Α, Ε & F, και πρωτεΐνες σιταριού, μελιού και μεταξιού. Επίσης αναφέρει ότι ενυδατώνει σε βάθος και επουλώνει σταδιακά την σκασμένη επιδερμίδα. Τέλος αναφέρει ότι έχει φιλικό pH για το δέρμα, δεν περιέχει parabens, σιλικόνες, και δεν δοκιμάζετε σε ζώα. Σύμφωνα με την δική μου γνώμη, αρχικά, το άρωμα αυτής της κρέμας μου θυμίζει το κλασσικό άρωμα του σαπουνιού Dove, (ένα πλούσιο γαλατένιο και ενυδατικό άρωμα). Είναι μία πολύ ενυδατική και πλούσια κρέμα, δεν την έχω χρησιμοποιήσει βέβαια σε έντονα σκασμένο δέρμα, αλλά σε κάποια πιο ξηρά σημεία, η ενυδάτωση που προσφέρει είναι άμεση και διαρκεί για ώρες. Απορροφάται γρήγορα αλλά βέβαια αφήνει μία ελαφριά λιπαρότητα στα χέρια, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό (για μένα). Για την ενυδάτωση που δίνει σίγουρα θα σας την πρότεινα!


♥ Ένα επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι ένα σαμπουάν, συγκεκριμένα το shiny colored shampoo με pomegranate & fig extracts. Αναφέρει ότι το συγκεκριμένο σαμπουάν περιέχει εκχυλίσματα ροδιού και σύκου, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικές και άλλες θρεπτικές ουσίες, και συνεισφέρουν στη προστασία της τρίχας του βαμμένου και εκτιθέμενου στον ήλιο μαλλιού, ενώ παράλληλα προσδίδουν λάμψη, ζωντάνια και όγκο. Επίσης αναγράφεται ότι είναι και αυτό προϊόν parabens free, δεν περιέχει σιλικόνες, ορυκτά έλαια, προπυλενογλυκόλη και δεν δοκιμάζετε σε ζώα. Σύμφωνα με μένα, είναι ένα σαμπουάν που καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά και τα ενυδατώνει κάνοντας τα λαμπερά. Δεν τα βαραίνει και θεωρώ ότι βοηθάει τα βαμμένα μαλλιά στο να μη ξεθωριάσει γρήγορα το χρώμα. Το άρωμα του προϊόντος σίγουρα δεν θυμίζει ρόδι, (το άρωμα του ροδιού στα προϊόντα περιποίησης δεν μου αρέσει σχεδόν ποτέ, γιατί δεν μου θυμίζει το αληθινό άρωμα από το ρόδι σαν φρούτο, και συνήθως με απωθεί). Το άρωμα του συγκεκριμένου προϊόντος βέβαια δεν μου θυμίζει ούτε σύκο, αλλά έχει μία γλυκιά λουλουδένια μυρωδιά. Είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν και πιστεύω όσες θέλετε μια λάμψη στα βαμμένα σας μαλλιά, σίγουρα θα το βολευτείτε!


♥ Τελευταίο προϊόν της εταιρίας Ventus που δοκίμασα, είναι η luxury nourishing hair mask με Morocan argan oil, keratin & provitamin B5. Αναφέρει ότι είναι μία μάσκα μαλλιών για εντατική θρέψη και επανόρθωση η οποία περιποιείται τα μαλλιά, αυξάνοντας την ελαστικότητα τους, και προστατεύοντας τα από την ψαλίδα, την θερμότητα και την ηλιακή ακτινοβολία, καθώς περιέχει φυσικά UV φίλτρα προστασίας. Είναι μάσκα που την αφήνετε στα μαλλιά σας 3 λεπτά. Αναλυτικά περιέχει: Morocan argan oil, βιταμίνη Ε, κερατίνη και προβιταμίνη Β5. Τέλος αναγράφεται ότι είναι και αυτό προϊόν parabens free, δεν περιέχει σιλικόνες, και δεν δοκιμάζετε σε ζώα. Σύμφωνα με την δική μου γνώμη είναι μία εξαιρετική και πλούσια μάσκα μαλλιών η οποία ενυδατώνει σε βάθος την τρίχα των μαλλιών, χωρίς να τα βαραίνει και να τα κάνει λιπαρά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα μαλλιά μετά την εφαρμογή της είναι εξαιρετικά μαλακά και λαμπερά. Το άρωμα της συγκεκριμένης μάσκας είναι αρκετά έντονο και γλυκό και μένει για ώρες στα μαλλιά. Είναι μία μάσκα που βοηθάει σίγουρα τα πιο ταλαιπωρημένα μαλλιά στην ενυδάτωση που χρειάζονται αλλά και στην παράλληλη προστασία. Σίγουρα σας την προτείνω! 


Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ από Gaia και Ventus και να σας πω ότι μπορείτε να τα βρείτε σε κάποια σούπερ μάρκετ, αλλά και στα Hondos Centre. Τέλος είναι προϊόντα σε πολύ οικονομικές τιμές για την ποιότητα τους και συνήθως μπορείτε να τα βρείτε σε έκπτωση ή σε προσφορά 1+1 δώρο.

Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον αυτό το post-review. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω ή κάποιο άλλο προϊόν από αυτές τις εταιρίες; Θα περιμένω τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας.

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να με ακολουθήσετε στη σελίδα μου facebook για να έχουμε μια πιο καθημερινή επαφή καθώς μπορείτε να βλέπετε τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ κάθε μέρα, αλλά θα σας περιμένω και σε twitter και instagram.

Σύντομα θα είμαι πίσω με νέο post, μέχρι τότε...
Πολλά φιλιά,

Μαρία♥



12 σχόλια:

  1. Γειά σου, κούκλα!
    Χρόνια πολλά!
    Δεν την γνώριζα την εταιρία, αλλά ομολογώ πως όλα τα προϊόντα μου φάνηκαν άκρως ενδιαφέροντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά γλυκιά μου!
      Είναι πολύ αξιόλογη εταιρία πραγματικά, αν δοκιμάσεις κάτι, θα χαρώ να μάθω την γνώμη σου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει κι εγώ πολλά προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας και λατρεύω απίστευτα τα αρώματά τους!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γλυκιά μου, διάβασα το αντίστοιχο post σου!
      Και εγώ αγάπησα τα αρώματα τους!

      Φιλιά πολλά ♥

      Διαγραφή
  3. Ωραίο blog και ενδιαφέρον άρθρο! Μόλις έγινα μέλος! Αν θες δες το δικό μου και αν μπορείς γίνε μέλος:) Λέγεται: kids-ofreneia.blogspot.gr (GirlStrategy). Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το διάβασες, καλή σου μέρα! xoxo Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έγινα μέλος στο blog σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημενη εταιρια η vent us πλεον!

    Εμενα μου αρεσαν τα προιοντα με το φυστικι!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτά με το φιστίκι τα λάτρεψα πραγματικά!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και αναλυτικό post!! Δεν γνώριζα την εταιρεία και ομολογώ ότι μου έκανε πολύ καλή εντύπωση! Το λαδάκι και το σαμπουάν φαίνονται πολύ ωραία!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρτίνα μου!
      Είναι όντως πολύ αξιόλογη εταιρία!

      Πολλά φιλάκια γλυκό μου κορίτσι! ♥

      Διαγραφή
  6. Mάρακι τρύπωσα και εγω στο blog σου :) Τα πραγματάκια απο Gaia και ventus ειναι καταπληκτικα... Τα εχω και εγω... Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Χαρά μου! Ναι είναι πολύ αξιόλογα προϊόντα!
      Θα τα λέμε συχνά λοιπόν :)

      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή